«مجمع خیرین امنیت‌ساز» نمادی از مشارکت مردم در توسعه امنیت است



به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید محمد صالحی عصر امروز دوشنبه در نشست مجمع خیرین امنیت ساز اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای نظم و امنیت به خصوص شهید والامقام «مصطفی رفیع‌زاده» را که در روز پنجشنبه هفته گذشته در درگیری با سارقان مسلح در شهرستان ماهشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد، گرامی می‌داریم.

وی در ادامه ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) که به نام روز اکرام ایتام و تکریم خیرین نام‌گذاری شده است، افزود: به مناسبت این روز پر خیر و برکت فرصتی پیش آمد که از همه خیرین امنیت ساز تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه توانستیم فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را تحقق ببخشیم و اولین مجمع خیرین امنیت‌ساز کشور را در خوزستان تشکیل دادیم، بیان کرد: مردم خوزستان همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بوده و هستند و این مقوله را هم ثابت کردند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و کمک‌های مادی و معنوی خیرین امنیت ساز به نیروی انتظامی در راستای انجام بهتر مأموریت‌ها گفت: مجمع خیرین امنیت ساز نمادی از مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی در سطح خوزستان است و امید می‌رود که این اقدام در سایر شهرستان‌ها تسری پیدا کند و زمینه تعاملات و همکاری‌های هر چه بیشتر مردم با پلیس را فراهم کند.

سردار صالحی تصریح کرد: مقوله امنیت یک مقوله فرابخشی است و لازمه ایجاد، استمرار و پایداری امنیت نیز مشارکت سایر دستگاه‌ها و مردم با نیروی انتظامی است تا مردم در نهایت آسایش و آرامش به زندگی خود ادامه دهند.

وی افزود: تجربه ثابت کرده که هرکدام از سازمان‌ها و دستگاه‌ها در صورت عدم برخورداری از حمایت‌های مردمی قطعاً در انجام مأموریت‌ها و رسالتی که بر عهده دارند، موفق نخواهند بود.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان داشت: انتظار نیروی انتظامی از مجمع خیرین امنیت ساز صرفاً به احداث و تکمیل بناها نیست بلکه در حوزه فرهنگی و تیراندازی‌ها که امنیت عمومی را به خطر می‌اندازد از این مجمع درخواست می‌شود که به این عرصه نیز ورود کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در سال گذشته بیش از ۴ هزار قبضه سلاح غیرمجاز در سطح خوزستان جمع‌آوری کرد که این امر محقق نمی‌شد مگر با ایثار، ازخودگذشتگی و جانفشانی همکاران ما که توانستند این امنیت را در سطح استان محقق کنند.

سردار صالحی گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم با مشارکت، تعامل و همکاری با هم بتوانیم یک امنیت خوب و پایداری را در سطح خوزستان برای مردم این استان رقم بزنیم.



منبع:مهر