محدودیت‌های ترافیکی برگزاری یوم الله ۲۲ بهمن در اصفهان



سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم یوم الله ۲۲ بهمن محدودیت‌هایی در مسیر این راهپیمایی اعمال می‌شود.

او با بیان اینکه مسیر راهپیمایی خودرویی از ساعت ۹ صبح فردا جمعه ۲۲ بهمن از میدان دفاع مقدس آغاز می‌شود، افزود: این مراسم در ادامه از خیابان هزارجریب، میدان آزادی و خیابان سعادت آباد به سمت گلستان شهدا ادامه می‌یابد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری مراسم ۲۲ بهمن امسال به‌شکل خودرویی و موتوری، ورود و تردد هر نوع وسیله نقلیه دیگر به مسیرهای اعلام شده ممنوع است.

سرهنگ محمدی ابراز داشت: مسیر راهپیمایی موتوری از ساعت ۹ صبح از میدان احمد آباد آغاز و محدودیت‌های ترافیکی به صورت مقطعی در مسیر خیابان بزرگمهر، میدان بزرگمهر، چهار راه آبشار، میدان لاوی به سمت گلستان شهدا اعمال می‌شود.

او از شهروندان خواست ضمن همکاری و همراهی با مأموران پلیس در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: در سایر شهرستان‌های استان نیز در تمام مسیرهای منتهی به محل‌های برگزاری و رژه موتوری محدودیت‌های ترافیکی دائم و مقطعی اعمال می‌شود.



منبع:مهر