محدودیت و ممنوعیت ترافیکی نیمه شعبان در قم



به گزارش خبرنگار مهر، سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور در جمع خبرنگاران در ارتباط با هدایت و عبور و مرور، محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در نیمه شعبان گفت: ورود تمام اتوبوس‌های برون شهری به معابر شهر قم ممنوعیت کامل دارد و رانندگان اتوبوس باید جهت توقف از پارک سوار شمالی واقع در بلوار شهید سلیمانی استفاده کنند.

وی افزود: از ابتدای دوربرگردان واقع در بلوار سمیه مقابل شاه احمد قاسم تا میدان آل یاسین و مسجد مقدس جمکران، محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود. (از ابتدای صبح روز پنج‌شنبه تا پایان روز جمعه محدودیت اعمال و مسیر به سمت مسجد جمکران به تردد عابرین پیاده و باند برگشت از مسجد جمکران به سمت حرم بصورت ۲ طرفه جهت تردد وسایل نقلیه عمومی و امدادی اختصاص داده شده است.

حسینی بیان کرد: مسیر حرکت ناوگان حمل و نقل عمومی از مسیر میدان بسیج – خیابان معلم شرقی – بلوار پیامبر اعظم – میدان آل‌یاسین و بالعکس این سرویس دهی انجام خواهد شد.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: رانندگانی که قصد دارند با وسایل نقلیه شخصی وارد محدوده مسجد مقدس جمکران شوند، از مسیرهای ذیل جهت دسترسی استفاده نمایند:

* از سمت کمربندی امام علی علیه‌السلام – بلوار خلیج فارس و بلوار انتظار و این مسیر جهت دسترسی مسافرین محترم به حریم مسجد مقدس جمکران پیشنهاد می‌شود.

* میدان مرجعیت به سمت بلوار شهید کبیری و قبل از زیرگذر به سمت راست – توقف در پارکینگ انسجام

* بلوار آیت‌اله بروجردی به سمت خیابان ظهور و توقف در پارکینگ‌های آماده شده اطراف خیابان ظهور که بهترین راه دسترسی به مسجدمقدس جمکران به شهروندان قمی از این طریق پیشنهاد می‌گردد.

وی در پایان گفت: توصیه می‌شود همشهریان قمی تا حدامکان از سیستم حمل و نقل عمومی در ایام نیمه شعبان استفاده کنند، مخصوصاً در هسته مرکزی شهر، تا با همکاری همچون گذشته با پلیس راهنمایی و رانندگی، شاهد ترافیکی روان باشیم.



منبع:مهر