انتظامی

مقابله با بدحجابی و تکذیب حضور کارتن خواب‌ها در نمازخانه‌ فرودگاه



سرهنگ محسن عقیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه با بدحجابی در فرودگاه‌ها برخورد می‌شود، گفت: حوزه امر به معروف و نهی از منکر جزو اولویت‌های اصلی کار ما است و به افرادی که شئونات را رعایت نکنند تذکرات جدی داده می‌شود.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: افرادی که می‌خواهند به فرودگاه مراجعه کنند با پوشش مناسب به فرودگاه بیایند و قوانین را رعایت کنند.

عقیلی ادامه داد: اگر موردی مشاهده شود تذکر لسانی داده می‌شود و معمولاً افراد هم به تذکرات پلیس تمکین می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر شخصی پوشش بسیار نامناسبی داشته باشد و به تذکرات پلیس هم بی اعتنایی کند آن زمان مجبور می‌شویم که برخوردهای دیگری که شاید منجر به تشکیل پرونده شود را انجام دهیم.

به گفته فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور موارد امر به معروف و تذکرات رو به افزایش است البته معمولاً مردم تمکین می‌کنند و مشکلی تا به حال در این زمینه نداشتیم.

تکذیب خبر استفاده کارتن خواب‌ها از نمازخانه‌های فرودگاهی

عقیلی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه در برخی اخبار آمده است که کارتن خواب‌ها از نمازخانه‌های فرودگاه برای گذراندن شب استفاده می‌کنند، این موضوع را تأیید می‌کنید یا خیر، گفت: هرگونه خبر استفاده کارتن خواب‌ها و یا افراد بی خانمان از نمازخانه‌های فرودگاه‌ها را تکذیب می‌کنم.

وی به هیچ عنوان چنین اجازه‌ای به افراد داده نمی‌شود چراکه ورود افراد در فرودگاه‌ها از همان ورودی‌های ابتدایی بررسی می‌شود و به هیچ عنوان اجازه ورود شخصی جز مسافر و یا خانواده آنها به فرودگاه‌ها داده نمی‌شود.

کشف ۲ تن مواد مخدر در فرودگاه‌ها در سال گذشته

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به اقدامات پلیس فرودگاه در راستای جلوگیری از جا به جایی مواد مخدر گفت: انواع جا سازهای مواد مخدر توسط تجهیزات به روز و کارشناسان چهره زن کشف می‌شود و حتی در برخی فرودگاه از سگ‌های مواد یاب برای مقابله با این جرم استفاده می‌شود.

در سال گذشته حدود ۲ تن در مأموریت‌های پلیس فرودگاه کشف شد که این عدد قابل توجه است و امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش کشفیات داشته‌ایم که عدد آن بعداً اعلام می‌شود.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا