انتظامی

مقابله با سرقت را با جدیت پیگیری می‌کنیم



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار حمید هداوند جانشین رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه سرقت به شدت امنیت و آرامش و مهم‌تر از آن احساس امنیت شهروندان را به مخاطره می‌اندازد، گفت: وقوع یک مورد سرقت هر چند کوچک (سرقت خرد) در یک منطقه می‌تواند امنیت ذهنی و روانی آن منطقه را تا مدت‌ها با چالش مواجه می‌سازد. از این رو باید تلاش نمائیم که تا حد امکان با گشت‌های محسوس و نامحسوس از وقوع این پدیده ناخوشایند جلوگیری نمائیم.

وی افزود: لازم است شهروندان گرامی تلاش نمایند که با رعایت اصول پیشگیرانه امکان دسترسی آسان سارقان را محدود و محصور نمایند؛ چرا که رعایت اصول پیشگیرانه می‌تواند تا حد بسیاری مانع از وقوع برخی جرایم از جمله سرقت شود.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عنوان داشت: استفاده از قفل‌های استاندارد و در جریان گذاشتن همسایه‌ها و افراد معتمد و استفاده از چراغ‌های تایمر دار می‌تواند در جلوگیری از سرقت تأثیر بسزایی داشته باشد.

سردار هداوند خاطرنشان کرد: در این ایام که در حقیقت ایام تفرج و استراحت است باید با تلاشی مضاعف و دوچندان سعی نمائیم که کوچک‌ترین خللی در امنیت و آرامش آن‌ها وارد نشود؛ چرا که مردم به اطمینان بودن ما به راحتی به سفر می‌روند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا