انتظامی

نقش ناجا در حفظ و ایجاد امنیت اجتماعی بی‌بدیل است



به گزارش خبرنگار مهر، شهریار فتحی عصر شنبه در جمع مسئولین و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بناب با تبریک هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت زیرساخت هرگونه تغییر و توسعه است؛ افزود: در سایه ورود امینت است که آهنگ رشد و توسعه و شکوفایی به حرکت در آمده است.

وی با اشاره به رشادت‌ها مجاهدت‌های کارکنان نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت در جامعه تأکید کرد: نقش ناجا در حفظ و ایجاد امنیت اجتماعی بی بدیل است.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب با بیان اینکه حافظان امنیتی که در مکتب اسلام ناب محمدی پرورش یافته‌اند همواره در کنار مظلومان و در مقابل اشرار می‌ایستند؛ تصریح کرد: برخورد پلیس در کشورهای غربی و آمریکا علیرغم ادعای داعیه حقوق بشر با اقلیت‌ها برخورد بی رحمانه می‌کنند اما پلیس در کشور ما همواره یار و یاور مظلومان است.

فتحی گفت: در هر عرصه‌ای که نیاز به نظم و امنیت است، نیروی انتظامی نقش پررنگ و اثرگذاری دارد و حضور و فعالیت کارکنان مجموعه در جای جای شهرستان ستودنی است.

وی اذعان کرد: نیروی انتظامی همراهی و هماهنگی مناسبی را در کلیه حوزه‌ها و مأموریت‌ها در سطح شهرستان داشته که قابل تقدیر است و پلیس ایران الگوی تمام پلیس‌های دنیاست.

بر پایه این گزارش، سرهنگ سهراب شفقی فرمانده نیروی انتظامی بناب با اشاره به نام گذاری هفته نیروی انتظامی امسال بنام پلیس هوشمند، امنیت پایدار گفت: نیروی انتظامی شهرستان بناب برای ایجاد امنیت و آسایش مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نبوده و در خدمت شهروندان است.

این گزارش حاکی است، در این مراسم از نیروهای نمونه و ساعی نیروی انتظامی شهرستان و فرزندان کارکنان نیروی انتظامی که در مراکز آموزش عالی در رشته‌های پزشکی قبول شده بودند، با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا