انتظامی

هم‌افزایی پلیس و شهرداری برای ارائه خدمات غیرحضوری



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار احمد دولتخواه معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با حضور در سازمان فاوای شهرداری تهران به نقش مهم مدیریت شهری و نیروی انتظامی در ارائه خدمات به ذی‌نفعانی هم‌چون سازمان‌های دولتی، بخش خصوصی و به‌ویژه شهروندان، اشاره کرد و همکاری دوجانبه‌ی این دو نهاد را لازمه رفع نواقص و تقویت سرویس‌ها دانست.

دولتخواه در این دیدار گفت: از گذشته در حوزه تبادل داده همکاری خوبی با شهرداری داشته‌ایم و این همکاری می‌تواند در حوزه‌های دیگر نیز ادامه پیدا کند.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا به موضوع نظارت تصویری و بررسی تخلفات رانندگی اشاره و ابراز امیدواری کرد در این حوزه نیز با تعامل دوسویه اتفاقات بزرگی رقم بخورد.

وی ضمن تمجید از پیشرفت‌های سازمان فاوای شهرداری تهران در بخش‌های پلتفرمی مانند GIS این پلتفرم‌ها را بستری برای همکاری‌های آینده دانست و برای عقد تفاهم‌نامه‌هایی برای پیش‌برد کلان‌پروژه‌های هوشمندسازی پلیس و شهرداری اعلام آمادگی کرد.

رضا واحدی‌فر نیز در این دیدار گفت: همکاری بین شهرداری و ناجا می‌تواند منشأ اتفاقاتی خیر برای شهروندان باشد.

سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران ضمن اشاره به تعامل همیشگی بین این دو نهاد، اظهار امیدواری کرد که رویکرد مثبت موجود بتواند منجر به بهبود عملکرد و افزایش کیفیت پلتفرم‌های «تهران من» و «پلیس من» شود.

به گفته‌ی وی زمینه‌های همکاری بین‌دستگاهی بسیار گسترده است و هوشمندسازی شهر بدون تعامل همه‌ی بازیگران این حوزه ممکن نیست.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا