انتظامی

هماهنگی و همراهی خوبی بین مرزبانان و مرزنشینان وجود دارد



به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد علی گودرزی صبح چهارشنبه در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: مرزبانی در سال ۹۸ از جانب فرمانده کل قوا به عنوان یک نیرو در انتظامی کشور نامگذاری شد و ارتقای جایگاهی پیدا کرد و این ارتقا در یکی دو سال گذشته در چرخه امنیت کشور نقش مهمی داشته است.

وی با اشاره به سختی‌های کار مرزبانی اضافه کرد: سربازان جمهوری اسلامی ایران نجیب‌ترین سربازان در کل دنیا هستند و با کمترین امکانات بیشترین کارایی را دارند.

فرمانده مرزبانی کشور خاطرنشان کرد: سربازان و فرماندهان مرزبانی همواره در خط رهبری حرکت می‌کند و بزرگترین خواسته آنها از ما دیدار با رهبر معظم انقلاب است.

وی بیان کرد: بیگانگان در مرزهای ما منتظر حرکت هستند ولی مرزبانان جمهوری اسلامی ایران اجازه این کار را به آنها نمی‌دهند و با اقتدار از هشت هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرزهای خشکی و آبی کشورمان دفاع می‌کنند.

سردار گودرزی مقابله هدفمند با کالای قاچاق را یک اولویت مهم دانست و افزود: در این راستا با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در راستای حمایت از تولید داخل و منافع نظام مقدس اسلامی با جدیت در راستای مقابله با قاچاق اقدام می‌شود.

فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه هماهنگی و همراهی خوبی بین مرزبانان و مرزنشینان در نقاط کشور وجود دارد گفت: در حوزه دریا در زمینه امر به معروف و نهی از منکر نیز اقدامات خوبی داریم.

وی اضافه کرد: همراهی و هماهنگی بسیار خوبی در استان بوشهر در زمینه امنیتی وجود دارد و فضای خوبی را در این استان شاهد هستیم.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه طرح‌های خوبی در دست اجرا داریم اظهار داشت: لطف و محبت خدا را به خوبی احساس می‌کنیم.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا