مهارت آموری

پست برق پارود راسک با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان بهره برداری شد



عبدالسلام وطن‌خواه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پست برق موقت قدیمی پارود از مدار خارج شده بود و با اقدام فوری مدیر عامل برق منطقه ای سیستان وبلوچستان کمتر از ۲۴ ساعت پست جدید وارد مدار شد و ضمن تقویت برق بخش پارود، نوسانات برق نیز کاهش خواهند یافت.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای اردیبهشت سالجاری عملیات اجرایی پست برق دوراهی آغاز و در مدت پنج ماه این پست به بهره برداری رسید که در نوع خود بی نظیر است.

وی با اشاره به اینکه افتتاح این پست برق یکی از پروژه هایی بود که در نزدیک ترین زمان ممکن به بهره برداری رسیده است، افزود: عملیات اجرایی و تکمیلی پست ۲۳۰ کیلوولت نیز در آینده ای نه چندان دور باتمام می رسد.

وی از تکمیل تعداد چهار فیدر خروجی در علی آباد، کیشکور، مورتان و پارود( سروش) خبر داد و راه اندازی ۲ خروجی دیگر (نصیرآباد و حاجی آباد) و همچنین خروجی (حسن آباد)در زمستان سالجاری نوید داد که با تکمیل ۶ فیدر خروجی جمعیت بیشتری زیرپوشش پست برق دوراهی پارود قرار می گیرند.

بخشدار پارود از تلاش های فرماندار شهرستان راسک و اداره برق سرباز و راسک بابت پیگیریهای مکرر از مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان و شرکت توزیع برق شهرستان راسک نیز قدردانی کرد.

وطن خواه ادامه داد: با راه اندازی این پست برق مردم ۲شهرستان راسک و سرباز شامل بخش پارود شهرستان راسک، قسمتی از بخش مرکزی شهرستان راسک و همچنین قسمتی از بخش مرکزی شهرستان سرباز و همچنین کل بخش ۱۲ هزار نفری کیشکور سرباز از نعمت برق پایدار بهره مند می شوند.

به گزارش ایرنا بخش مرزی پارود با جمعیتی بالغ بر ۳۹ هزار نفر و حدود ۱۰۰ روستا در ضلع شمالی شهرستان راسک و در حدود ۵۰۰ کیلومتری زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان قرار دارد.

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا