انتظامی

پیام تقدیر و تشکر وزیر بهداشت از نیروی انتظامی



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، متن پیام بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بدین شرح است:

«سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام؛

خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه‌ی معنوی گران سنگی است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا، این ولی نعمتان راستین می‌گردد.

شوکت، حشمت، عظمت و قدرت کشور ایران منبعث از تلاش‌های سترگ دلاور مردی‌های بزرگ مردانی است که خالصانه و مخلصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌نمایند.

در این ایام که ویروس کرونا تمام و همچنین کشور ما را فرا گرفته، نیروی انتظامی سهم عمده‌ای در مقابله و مبارزه با این ویروس کشنده و خطرناک داشته و همه تجهیزات و امکانات خود را در کنار سایر دستگاه‌ها و نهادها برای مهار این ویروس و حفظ سلامت مردم به کار بسته است و ما شاهد حضور سبزپوشان ناجا به عنوان مدافعان امنیت در کنار سفیدپوشان مدافعان سلامت در تمام عرصه‌های مبارزه با این ویروس منحوس بوده ایم.

ضمن قدردانی از زحمات و خدمات شایسته نیروی محترم انتظامی در ایجاد و صیانت از امنیت پایدار و همچنین همراهی ارزشمند این نیرو با برنامه‌های ستاد ملی مدیریت کرونا و با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام، نیروی انتظامی هم در دوران هشت سال دفاع مقدس و هم در مقابله با اشرار و متجاوزان به حقوق مردم، برخود فرض می دانم از تلاش‌های شبانه روزی جنابعالی، معاونان، فرماندهان و کارکنان فداکار آن نیرو صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

از درگاه خداوند سبحان توفیق و سربلندی جنابعالی و همه کارکنان خدوم و فداکار نیروی انتظامی را در خدمت شایسته به مردم شریف کشور تحت منویات حکیمانه فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری مدظله العالی مسئلت می‌نمایم.»



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا