انتظامی

کشف بیش از ۸۰ کیلوگرم تریاک در ساوه



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ یوسف سپهوند اظهار کرد: برابر اقدامات اطلاعاتی از سوی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روی ۳ نفر از سوداگران مرگ سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر از سوی آنان با یک دستگاه کامیون از یکی از استان‌های مرکزی به استان همدان به دست آمد.

وی خاطرنشان کرد: پس از مدت‌ها کار دقیق و پیچیده اطلاعاتی و تأیید نهایی اطلاعات به دست آمده، هماهنگی‌های لازم بین پلیس استان قزوین با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، شهرستان ساوه و زرندیه برای اجرای موفقیت آمیز این عملیات و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: پس از تکمیل اطلاعات به دست آمده سرانجام با انجام یک عملیات مشترک پلیسی، کامیون حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن ۸۰ کیلو و ۶۴۰ گرم تریاک کشف شد.

سپهوند در پایان با تأکید بر هماهنگی کامل نیروهای پلیس در برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ در سراسر کشور افزود: سه متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا