کشف محموله سنگین تریاک در سواحل مکران



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر، گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه دریایی کلات چابهار مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه افزود: دریابانان در این عملیات، موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو لندکروز، مقدار یک تن و ۴۶۳ کیلو گرم تریاک را کشف کنند.

سردار گودرزی با بیان اینکه قاچاقچیان از محل متواری شدند، تصریح کرد: تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین یکی از برنامه‌های مجموعه مرزبانی، برقراری امنیت پایدار جهت انجام فعالیت‌های قانونی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… در مناطق مرزی است، اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم قاچاق موادمخدر با جدیت از سوی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل مرزنشینان در دستاوردهای مرزبانی، ضروری است همکاری و تعامل تنگاتنگ بین مرزنشینان و مرزداران همواره برقرار باشد.



منبع:مهر