کشف ۱.۹۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان مرکزی



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ یوسف سپهوند یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس در بسترسازی امنیت پایدار در جامعه را پیشگیری از سرقت و برخورد قاطع با سارقان برشمرد و در بیان جزئیات این خبر بیان کرد: پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از تمام توان و تجهیزات پلیسی خود بهره گرفته و شهروندان می‌توانند به آسانی از طریق تلفن ۱۱۰ با مراکز پلیس در تماس باشند.

وی با اشاره به اقدامات پلیس استان در دستگیری سارقان، طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در عملیات‌های پلیس در این مدت، ۳۱ سارق دستگیر شدند که در اعترافات آنها ۵۱ فقره انواع سرقت کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در عملیات‌های روز گذشته پلیس استان، ۴۰ نفر در ارتباط با جرایم مختلف مواد مخدر دستگیر که مأموران در بازرسی بدنی از آنها موفق به کشف مقادیری از انواع مواد مخدر شدند.

سپهوند عنوان کرد: در عملیات‌های ۲۴ ساعت گذشته پلیس استان، ۳ قاچاقچی کالا شناسایی، دستگیر و مقادیر بسیاری از انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال از آنها کشف شد.

وی در پایان با اشاره به شناسایی و دستگیری ۱۴ متهم به دلیل انجام جرایم دیگر در عملیات‌های ۲ روز گذشته پلیس استان مرکزی افزود: پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از تمام توان و تجهیزات پلیسی خود بهره گرفته است و شهروندان نیز می‌توانند به آسانی، در طول مدت شبانه روز، از طریق تلفن ۱۱۰ گزارش‌های خود را به مراکز پلیس ارائه دهند.



منبع:مهر