کشف ۲۳ کیلو شیشه در فارس/ قاچاقچیان به هلاکت رسیدند



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار رهام بخش حبیبی بیان کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ظهر امروز بیست و هشتم اردیبهشت ماه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب از ورود یک باند قاچاقچی مسلح در حوزه استحفاظی مطلع که با اشراف اطلاعاتی و تیم بندی عملیاتی مسیر تردد قاچاقچیان تحت کنترل قرار گرفت.

وی افزود: حین تعقیب و گریز قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند با اسلحه به سمت مأموران انتظامی تیراندازی کردند که با آتش پر حجم پلیس مواجه شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این درگیری مسلحانه ۲ نفر از قاچاقچیان به هلاکت و یک نفر از آنان نیز با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه متواری شد، بیان کرد: در بازرسی از خودرو پژو ۴۰۵ سوداگران مرگ ۲۳ کیلو شیشه و یک قبضه اسلحه جنگی و مقادیری مهمات کشف شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری متهم متواری با جدیت ادامه دارد، تصریح کرد: در این عملیات یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ دیگر نیز با ۳ سرنشین که اسکورت و پشتیبانی محموله قاچاق بودند توقیف و آنان نیز دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: استان فارس برای جولان قاچاقچیان محل ناامنی می‌باشد و برخورد با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.



منبع:مهر