انتظامی

کشف ۳۷ انبار کالاهای اساسی/ ‏دستگیری ۲۰۹ متهم و توقیف ۷۳ خودرو



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار غلامرضا رضائیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای ادامه طرح‌های کنترل و پیشگیری از احتکار و قاچاق کالاهای مورد نیاز شهروندان توسط سودجویان و سوداگران اقتصادی از انبارهای نگهداری و عرضه کالاهای اساسی در سطح کشور بازدید کردند.

وی افزود: مأموران طی ۲۴ ساعت گذشته با تشکیل گروه‌های مشترک از ۶۵۰ انبار و مراکز نگهداری کالاهای اساسی و معیشت‌محور بازدید و ۳۷ انبار و محل نگهداری متخلف کالاهای موصوف را شناسایی کردند.

فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: کارآگاهان در بازدید از مراکز مذکور مقادیر قابل توجهی انواع کالای احتکاری اساسی و معیشت محور از قبیل بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن برنج، حبوبات، آرد، روغن خوراکی، قند و شکر به همراه یک یک‌هزار و ۱۴۵ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۸ هزار و ۲۲۹ لیتر انواع مواد شوینده، ۱۶۰ هزار لیتر انواع روغن موتور و ضد یخ و … را کشف و انبارهای متخلف را پلمپ کردند.

سردار رضائیان با اشاره به اینکه کارشناسان برآوردهای اولیه را در حدود ۸۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این راستا ۲۰۹ متهم دستگیر و ۷۳ دستگاه خودرو توقیف شد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، خودروها روانه پارکینگ و متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا