۱۰ سارق در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سرهنگ محمد سعید یاری اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، داخل خودرو، موتورسیکلت و غیره رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی استان، با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند ۱۰ سارق را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به ۱۸ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، داخل خودرو، موتورسیکلت و غیره اعتراف کردند.

سرهنگ یاری افزود: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس شهرستان «خانمیرزا» در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مضنون و مشکوک شدند.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: مأموران پس از هماهنگی قضائی با رعایت نکات ایمنی این خودرو را متوقف و در بازرسی از آن، تعدادی دستگاه قهوه ساز و گوشت کوب قاچاق کشف کردند.

سرهنگ یاری با بیان اینکه خودرو مورد نظر توقیف شده است، گفت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله یک میلیارد ریال برآورد شده است.



منبع:مهر