۱۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق در کرمانشاه کشف شد



سرهنگ “جلیل سلطانی” روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشتزنی در محور کرمانشاه – کامیاران به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که با سرعت زیادی در حرکت بود، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف خودرو شده و در بازرسی های انجام شده ۱۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ سلطانی در پایان از دستگیری راننده خودرو و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

مدت خدمت سربازی چقدر است؟

سرپرست معاونت وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه در خصوص مدت زمان خدمت سربازی در مناطق مختلف توضیحاتی ارایه کرد. 

سرهنگ “مسعود همتی” در این ارتباط به ایرنا گفت: در راستای متناسب سازی مدت خدمت دوره ضرورت کارکنان وظیفه در مناطق گوناکون با رویکرد عدالت محوری، ارتقاء انگیزه خدمتی در مناطق امنیتی درگیر و افزایش نیروی انسانی سازمان های نیروهای مسلح، مدت خدمت سربازی کارکنان وظیفه تغییراتی داشته است.

وی افزود: بر این اساس مدت خدمت سربازی برای کارکنان وظیفه بومی در مناطق عادی ۲۴ ماه ، در مناطق غیر درگیر، عملیاتی، محروم و بدآب و هوا ۲۱ ماه و امنیتی درگیر ۱۷ ماه تعیین شده است.

سرهنگ همتی تصریح کرد: این مدت برای کارکنان وظیفه غیربومی در مناطق عادی ۲۱ ماه، مناطق غیر درگیر، عملیاتی، محروم و بدآب و هوا ۱۸ ماه و مناطق امنیتی درگیر۱۷ ماه است.

سرپرست معاونت وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: تغییرات جدید مدت خدمت سربازی برای کارکنان وظیفه ای که از تاریخ اول آذر ۱۳۹۹ به خدمت سربازی اعزام شده اند اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: مشمولانی هم که قبل از تاریخ مذکور به خدمت اعزام شده اند مدت خدمت سربازی آنان مطابق مقررات قبلی محاسبه می شود.

سرهنگ همتی در پایان گفت: مدت خدمت سربازی برای مشمولان مامور به دستگاه های دولتی (غیرنظامی) یا همان سربازان امریه در مناطق ۲۴ ماه خواهد بود.

منبع:ایرنا