انتظامی

۲ نزاع در استان سمنان رخ داد/ دستگیری ضارب جوان ۱۷ ساله



به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه: چند شب قبل طی یک گعده دوستانه در شاهرود فردی ۱۸ ساله براثر مشاجره با دوست خود، وی را با ضربه چاقو مصدوم می‌کند، ابراز داشت: این جوان ۱۷ ساله که از ناحیه قفسه سینه دچار جراحت شدید شده با تلاش‌های تیم مجرب پزشکی و عمل جراحی از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه این جوان که پس از حادثه متواری شده بود، افزود: این فرد درنهایت توسط مأموران کلانتری ۱۴ این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه دومین نزاع خیابانی در بلوار امیرکبیر سمنان بین سه نفر با سلاح سرد به دلیل اختلافات قبلی رخ داد، بیان کرد: اکنون هر سه از هم شکایت کردند البته باید تاکید کرد که هر سه نفر در این نزاع خیابانی آسیب جزئی دیدند، وضعیت عمومی هر سه نفر خوب است.

حسنی در ادامه از توقیف محموله شش میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریالی کندو به همراه زنبور عسل فاقد مجوز حمل و بهداشت در شهرستان سرخه خبر داد و گفت: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق مأموران یگان امداد سرخه ضمن اجرای طرح ایست و کنترل در محور اصلی شهرستان به یک دستگاه خودرو ایسوزو مظنون و آن را متوقف و پس از بازرسی بار خودرو مشخص شد حامل ۲۳۰ کندو به همراه زنبور عسل، فاقد هر گونه مجوز حمل و بهداشت است.

وی افزود: پرونده در این خصوص تشکیل و با هماهنگی مراجع قضائی برای سیر مراحل بعدی تحویل کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان سرخه شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف هفت دستگاه موتورسیکلت در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در بلوار قائم شهر سمنان خبر داد و گفت: با بر هم زنندگان نظم عمومی به شدت برخورد خواهد شد.

حسنی همچنین از دستگیری دو سارق حرفه‌ای با اعتراف به ۳۱ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان دامغان خبر داد و گفت: این افراد پس از بازجویی و تکمیل پرونده به دستگاه قضائی ارجاع شدند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا