انتظامی

۵ عملیات ویژه پلیسی در استان سمنان انجام‌شده است



به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه روز گذشته سارق حرفه‌ای پنل آیفون‌های تصویری و دوربین‌های مداربسته در سمنان دستگیر شد، ابراز داشت: این فرد به ۳۲ فقره سرقت در شهرستان سمنان اعتراف کرده است.

وی بابیان اینکه در بازرسی از متهم یک عدد پنل آیفون تصویری، مقداری آچار آلات، یک عدد شیر آب و تعدادی دسته کلید کشف و ضبط‌شده است، افزود: این فرد انگیزه خود را از ارتکاب به این سرقت‌ها اعتیاد به مواد مخدر عنوان کرد که پرونده آن به مراجع قضائی تحویل داده‌شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه در اقدام هماهنگ، منسجم و ضربتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سمنان سه خرده‌فروش تریاک دستگیر شدند، ابراز داشت: در بازرسی‌های صورت گرفته، یک کیلو و ۵۹۱ گرم ماده مخدر تریاک آماده توزیع بود و تعدادی قرص‌های اعتیادآور کشف و متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

حسنی بابیان اینکه دستگیری کیف‌قاپ معتاد با اشراف اطلاعاتی پلیس در سمنان دیگر خبر مهم شبانه روز گذشته بوده است، تصریح کرد: این مجرم ۲۷ ساله طی گشت زنی هدفمند مأموران انتظامی در حاشیه شهر شناسایی، دستگیر و به کلانتری محل منتقل و در بازجویی‌های خود به چهار فقره سرقت نیز اعتراف کرد.

وی بابیان اینکه دو متهم که اقدام به سرقت منزل، تابلوهای معابر اصلی، اماکن زیارتی در شهرستان آرادان به دام پلیس افتادند، افزود: کشف ۱۶ فقره سرقت منزل، اماکن دولتی، خصوصی، احشام و انواع سرقت‌های دیگر در پرونده این افراد وجود دارد که پرونده تکمیلی آن‌ها برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه روغن‌سوخته‌های فاقد مجوز در میامی به مقصد نرسید، اضافه کرد: مأموران انتظامی حین گشت زنی در محور میامی – سبزوار به یک دستگاه تریلی مظنون و در بازرسی از آن ۲۵ هزار لیتر روغن‌سوخته فاقد مجوز حمل کشف به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و راننده دستگیرشده است.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا