مهارت آموری

سرسرای چند منظوره ورزشی در سرباز سیستان و بلوچستان افتتاح شد



مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این سرسرای ورزشی در زیربنای یکهزار و ۸۰۰ متر مربع و با اعتبار افزون‌بر ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تکمیل شده است.

ادهم کرد زابلی ادامه داد: با افتتاح این طرح افزون‌بر ۶ هزار نفر از جمعیت شهرستان سرباز از خدمات ورزشی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزون‌بر ۵۰۰ ویژه برنامه فرهنگی ورزشی در این استان در حال برگزاری است.

وی اظهارداشت: بهره‌برداری از ۱۴ طرح ورزشی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه مبارک فجر در سیستان و بلوچستان است.

کرد ادامه داد: همچنین در این مدت ۱۹ خانه ورزش روستایی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی، بازی‌های بومی و محلی و ستاد مبارزه با موادمخدر تجهیز می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی خانه جوانان افزود: همزمان با دهه فجر سه خانه جوانان در شهرستان‌های استان جهت استفاده سمن‌های جوانان راه اندازی و افتتاح خواهد شد. 

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۱۴۴ زمین چمن مصنوعی در سیستان و بلوچستان افتتاح و مقرر شده تا پایان سالجاری ۱۴۰ زمین چمن مصنوعی دیگر نیز افتتاح شود.

به گزارش ایرنا هم‌اینک افزون بر ۴۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا