انتظامی

دو محور شمالی یکطرفه شد/ جدیدترین وضعیت راه‌ها



سردار تیمور حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: از ساعت ۱۱:۱۵ امروز تردد تمامی وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال (محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال) به سمت مازندران به علت حجم بالای تردد و تخلیه بار ترافیکی تا اطلاع بعدی ممنوع شده است.

وی با اشاره به بیشترین زمان وقوع تصادفات گفت: بیشترین تصادفات از ساعت ۱۶ الی ۲۰ رخ داده و بعد از آن بیشترین تصادفات در ساعت ۱۲ الی ۱۶ به وقوع پیوسته است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ترددها از ابتدای اجرای طرح نوروزی در مقایسه با نوروز سال قبل افزایش ۴۸ درصدی داشته است.

حسینی با اشاره به جدیدترین وضعیت جوی راه‌ها گفت: بارش باران در برخی جاده‌های استان‌های شمال غربی کشور و همچنین بارش برق در جاده‌های کوهستانی گزارش شده است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) از شهرستانک تا گچسر و مسیر (شمال به جنوب) از مرزن آباد تا میانک، در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده شهرستانک و در جاده هراز در محدوده آب اسک برقرار است.

به گفته جانشین رئیس پلیس راهور ناجا آمار تصادفات جاده‌ای علیرغم کاهش به نسبت نوروز سال گذشته ولی کماکان نگران کننده است.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا