بازار

سود صادرات فرش دستباف + فرش ماشینی ابریشمی

سود صادرات فرش دستباف + فرش ماشینی ابریشمی

فقط فرش‌های دستباف را در نظر نگیرید؛ فرش های ماشینی، قالیچه ها و حتی موکت هم فروش دارد.

انواع موکت هم مورد تقاضاست و جزء فروش فرش به حساب می‌آید. شاید در ایران بین موکت و فرش تفاوت قایل شویم، اما اساسا آن هم نوعی کفپوش است.

تقریبا تا ۲۵ سال پیش فرش ایران به عنوان یک کالای سرمایه‌ای در کشورهای مختلف دنیا در نظر گرفته می‌شد، بماند که چه علتی و چه دردسرهایی موجب این شد که فرش دستباف تبدیل به یک کالای مصرفی شود. یعنی دیگر مانند طلا یا ساعت سوئیس که نگهداشتن آن باعث افزایش ارزش آن می شود و قیمت آن براساس دلار افزایش می یابد، در نظر گرفته نمی‌شود.

احتمالا درباره سبک و سیاق صادرات فرش زیاد شنیده‌اید، اما فرش‌ها انواع مختلف و ظرفیت‌های مختلفی دارند و شما می‌توانید از تمام ظرفیت‌های آن استفاده کنید.

مزیت خوب تجارت در فرش این است که با توجه به اینکه فرش ایرانی اکثرا در دنیا شناخته شده است و اکثر بازارهای دنیا تقاضای فرش، راگ یا کارپت دارند به راحتی می‌توانید آن را بفروشید و مشتری‌های خود را پیدا کنید. رقبای سرسختی دارید، اما روشی که ما می‌گوییم می‌تواند آن جایگاه یا مسیری که در صادرات فرش می‌خواهید را برایتان فراهم کند.

سایت خرید فرش فانتزی شیک بدون دخالت واسطه گر

تاجران و صادرکنندگان با مطالعه رفتار بازار و تغییر سلیقه مصرف کنندگان، به خوبی دریافته اند عرضه محصولات فانتزی و شیک جدید، بیش از همه مورد توجه مشتریان قرار گرفته که به دنبال ایجاد تنوع و ابتکار در دکوراسیون داخلی خانه و یا محیط های کاری هستند. تولیدکنندگان کشورمان علاوه بر توجه به طرح و نقش فرش فانتزی، از نکاتی که استانداردهای مورد نظر نهادهای بازرسی اروپا را تامین می سازد، پیروی کرده و در بافت فرش مورد توجه قرار دهند. آن دسته از مشتریانی که مایل به سفارش عمده فرش فانتزی هستند، می توانند از تخفیفات ویژه ای بهره مند شده و فرش خود را از طریق وبسایت ما سفارش بدهد.

فرش ماشینی ابریشمی ۱۲ متری یکی از پر مصرف ترین فرش های ایرانی است که در طرح های مدرن و سنتی توسط کارخانه ها تولید می شود. قدیمی ترین کارخانه های تولید فرش در شهر یزد وجود دارند که فرش های با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه می کنند. می توانید با مراجعه به سایت ما انواع فرش ماشینی را به صورت عمده خریداری کنید.

ایران مهد فرهنگ و آیین های اصیل است و فرش های اصیل و خاص ایرانی در تمام دنیا شناخته شده هستند. یکی از فرش های اصیل که از ایام قدیم طرفداران زیادی داشته، فرش شاه نشین کاشان است. این فرش دارای طرح و نقشی ظریف و پر کار است و قالبا در قسمت بالای خانه یا به اصطلاح شاه نشین خانه استفاده می شود. این مجموعه مرکز تولید و پخس فرش های زیبا و ماندگار شاه نشین کاشان است و کارهای خود را با تنوع بالا و قیمت مناسب به شهرها و کشورهای مختلف ارسال می کند.

سود کلان در صادرات فرش ایران + فیلم

در صادرات فرش ایران می توان سود کلان به دست آورد زیرا ذات هنر فرش بافی و تولید آن متعلق به هنرمندان و طرح های ایرانی است، پس باید بازار جامعه هدف این محصول را به خوبی شناساییی کرده و از درآمد هنگفتی که می تواند برای تجار داشته باشد غافل نشد.

در این مقاله قصد داریم در مورد سود صادرات فرش دستباف از صادرات این محصول صحبت کنیم.

صادرات فرش و میزان تراکنش های آن در جهان و ایران

صادرات فرش یکی از حوزه های بسیار جذاب و بسیار سود آور و در عین حال پر رقیب و سخت است، اما حاشیه سود آن به قدری بالا است که هر کسی دوست دارد وارد تجارت آن شود.

ولی در کنار آن اگر مهارت کافی کار کردن را نداشته باشید، یعنی به خوبی بازاریابی نکنید و مشتریان جامعه هدف خویش را نشناسید، قطعا ضررهای زیادی را ممکن است تجربه کنید.

آمارها نشان می دهد که در سال گذشته میزان تراکنش جهانی این محصول نزدیک به یک و نیم میلیارد دلار بوده است، کشورهایی مثل هند، مصر، ایران، نپال، پاکستان، چین، افغانستان و ترکیه جزء کشورهای بزرگ تولید کننده و صادرکننده این محصول به حساب می آیند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا