بازار

راه اندازی گلخانه در کانادا

صنعت کشاورزی در کانادا، یکی از عالی و رایج این کشور است و معمولا سرمایه گذاران داخلی و یا حتی خارجی، جهت کشت و کار و کشاوری و حتی راه اندازی گلخانه در کانادا اقدام می کنند. اگر در این صنعت تجربه فعالیت دارید یا از علاقمندان صنعت کشاورزی هستید و قصد دارید از فرصت سرمایه گذاری در کانادا در صنعت کشاورزی کانادا استفاده کنید، بهتر است قبل از هر اقدامی این متن را بخوانید. با خواندن این مقاله، می‌توانید عملکرد مالی صنعت کشاورزی در کانادا و میزان رشد آن را بررسی کنید.

تولید محصولات کشاورزی در کانادا

این صنعت بخش‌هایی چون مزارع، باغستان‌ها، بیشه‌ها، گلخانه‌ها و محل‌های پرورش و فروش گیاهان را در بر می‌گیرد که کار اصلی‌شان پرورش محصولات، گیاهان، قلمه گیاهان، نهال، درخت و بذر آن‌هاست.

صنایع ایجاد شده در این بخش، عوامل تاثیرگذاری چون زمین مناسب، شرایط اقلیمی، نوع تجهیزات و میزان کار مورد نیاز را مد نظر قرار می‌دهند. فرآیند تولید عموماً زمانی تکمیل می‌شود که مواد خام یا محصولات پرورشی برای فروش به «در مزرعه» می‌رسند، یعنی در نقطه اولین فروش یا تعیین قیمت. اجزای این بخش صنعتی می‌توانند از روش‌های سنتی تولید محصولات استفاده کنند، محصولات تغییر یا بهبود یافته را به کار برند یا شیوه تولید ارگانیک را به کار گیرند. کسب و کاری که حداقل پنجاه درصد از تولیدات کشاورزی آن محصولات کشاورزی باشد، در این گروه صنعتی دسته‌بندی می‌شود.

افتتاح گلخانه در کانادا

کانادا با داشتن زمین های مناسب کشاورزی و فضاهای مناسب برای راه اندازی گلخانه، همیشه یکی از گزینه های موجود برای راه اندازی گلخانه و ایجاد کسب و کاری جدید به شمار می رود. هنگامی که تصمیم به راه ‌اندازی کسب ‌وکار کوچک خود گرفتید، چه کسب ‌وکار گلخانه‌ای باشد یا نباشد، بودجه دولتی قطعا راهی برای پوشش مقداری از هزینه‌ های راه ‌اندازی شماست.

انواع مختلف گزینه های بودجه دولتی موجود می تواند به شما در راه اندازی، گسترش، خرید ابزار، تجهیزات، لوازم مورد نیاز، پرداخت هزینه کارکنان، پوشش هزینه های بازاریابی و موارد دیگر کمک کند.

اگر می‌خواهید با مراحل افتتاح گلخانه در کانادا آشنا شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم که با ما در تراست بیزینس همراه باشید تا به شما کمک کنیم تا به صورت گام به گام پیش بروید و این مسیر پر از فراز و نشیب را طی کنید.

مراحل کلی راه اندازی گلخانه در کانادا

برای کسب و کار خود برنامه ریزی کنید. یک برنامه روشن برای موفقیت به عنوان یک کارآفرین ضروری است. این موضوع به شما کمک می کند تا ویژگی های کسب و کار خود را ترسیم کنید و برخی مسائل ناشناخته را در خصوص راه اندازی گلخانه کشف کنید.

ایجاد یک نهاد تجاری قانونی مانند یک LLC یا شرکت از شما محافظت می کند که در صورت شکایت از کسب و کار گلخانه ای شما شخصاً مسئول شناخته شوید. شما می توانید خودتان یک LLC تشکیل دهید و فقط حداقل هزینه های LLC دولتی را بپردازید یا یکی از بهترین خدمات LLC را با هزینه و اضافی استخدام کنید.

ثبت نام برای مالیات. قبل از اینکه بتوانید کسب و کار گلخانه ی خود را راه اندازی کنید، باید برای انواع مالیات های ایالتی و فدرال ثبت نام کنید.

یک حساب بانکی تجاری و کارت اعتباری باز کنید. استفاده از حساب های بانکی و اعتباری اختصاصی تجاری برای حفاظت از دارایی های شخصی ضروری است. هنگامی که حساب های شخصی و تجاری شما با هم ترکیب می شوند، دارایی های شخصی شما (خانه، ماشین و سایر اشیاء با ارزش) در صورت شکایت از تجارت شما در معرض خطر قرار می گیرند. به همین دلیل حساب شخصی و کسب و کار گلخانه ای شما باید از هم جدا باشند.

حسابدار استخدام کنید. ثبت مخارج مختلف و منابع درآمد شما برای درک عملکرد مالی کسب و کار شما بسیار مهم است. نگه داشتن حساب های دقیق نیز پرونده مالیاتی سالانه شما را بسیار ساده می کند. می توانید یک حسابدار با تجربه در این زمینه استخدام کنید تا امور مالی شرکت شما را بر عهده بگیرد.

مجوزهای لازم را دریافت کنید عدم دریافت مجوزهای لازم برای راه اندازی گلخانه در کانادا می تواند منجر به جریمه های سنگین شود یا حتی باعث تعطیلی کسب و کار شما شود.

بیمه تجاری بگیرید. در هنگام راه اندازی کسب و کارتان، علاوه بر اخذ مجوزهای لازم، کسب و کار شما به بیمه نیاز دارد تا بتوانید ایمن و قانونی فعالیت کند. بیمه تجاری از رفاه مالی شرکت شما در صورت خسارت تحت پوشش محافظت می کند.

انواع مختلفی از بیمه نامه برای انواع مختلف کسب و کار با ریسک های مختلف وجود دارد. اگر از انواع خطراتی که کسب و کار شما ممکن است با آن مواجه شود مطمئن نیستید، با بیمه مسئولیت عمومی شروع کنید. این رایج ترین پوششی است که کسب و کارهای کوچک به آن نیاز دارند.

یکی دیگر از بیمه نامه های قابل توجه که بسیاری از مشاغل به آن نیاز دارند، بیمه غرامت کارگران است. اگر کسب و کار شما کارگر داشته باشد، این شانس خوبی است که ایالت شما را ملزم به پوشش غرامت کارگران کند.

نام تجاری خود را انتخاب کنید. نام تجاری شما همان چیزی است که گلخانه شما با آن شناخته می شود و عموم مردم شما را به این نام می شناسند. یک نام مناسب و قوی به کسب و کار شما کمک می کند تا از رقبا متمایز شود.

وب سایت کسب و کار خود را ایجاد کنید. بعد از انتخاب یک نام مناسب بری گلخانه خود در کانادا و ایجاد لوگو، قدم بعدی ایجاد یک وب سایت برای کسب و کارتان است.

در حالی که ایجاد یک وب سایت یک مرحله ضروری است، برخی ممکن است نگران باشند که از عهده آن برنیایند زیرا آن ها هیچ تجربه ای در ساخت وب سایت ندارند. باید بدانید که داشتن یک سایت رسمی در خصوص گلخانه خود می تواند پیشرفت های عظیمی را در کسب و کارتان به وجود بیاورد.

در اینجا دلایل اصلی وجود دارد که چرا نباید ساخت وب سایت خود را به تعویق بیندازید:

تمام مشاغل قانونی دارای وب سایت هستند. اینکه گلخانه شما کوچک باشد یا بزرگ مهم نیست مهم این است که با داشتن وب سایت احتمال موفقیت بیشتری خواهید داشت. حساب ‌های رسانه ‌های اجتماعی مانند صفحات فیس‌بوک یا نمایه‌ های تجاری LinkedIn جایگزینی برای وب ‌سایت تجاری شما نیستند.

ابزارهای سازنده وب سایت مانند GoDaddy Website Builder ایجاد یک وب سایت اساسی را بسیار ساده کرده است. برای ایجاد وب سایتی که بتوانید واقعا روی آن حساب کنید نیازی به استخدام یک توسعه دهنده یا طراح وب ندارید.

سیستم تلفن کسب و کار خود را راه اندازی کنید. راه ‌اندازی تلفن برای کسب ‌وکارتان یکی از بهترین راه ‌ها برای کمک به جدایی و خصوصی نگه داشتن زندگی شخصی و زندگی تجاری شماست.

البته این تنها مزیت نیست؛ راه ‌اندازی تلفن به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را خصوصی کنید، به کسب و کار شما مشروعیت می بخشد. همچنین پیدا کردن و تماس با شما را برای مشتریان گلخانه آسان تر می کند.

هزینه های راه اندازی گلخانه در کانادا

می توانید برای گلخانه خود ملک خریداری کنید یا یک ساختمان موجود را اجاره کنید. چنین فضایی احتمالاً هزینه قابل توجهی خواهد داشت. انتظار داشته باشید که بیش از چند صد هزار دلار برای خرید مقدار زمین لازم برای یک گلخانه بزرگ بپردازید. اگر چنین فضایی را اجاره کنید، احتمالاً چندین هزار دلار در ماه هزینه خواهد داشت، فقط به این دلیل که فضای زیادی برای توسعه و ارائه گلخانه موجودی شما لازم است.

شما باید انواع گیاهان، گل ها، محصولات، دانه ها و سایر موارد مربوط به باغبانی و محوطه سازی را خریداری کنید. انتظار داشته باشید 5000 تا 10000 دلار (10 هزار دلار) یا بیشتر در موجودی اولیه و حداقل 500 تا 1000 دلار در هر ماه برای هزینه های موجودی مکرر خرج کنید. رقم دقیق به اندازه گلخانه شما بستگی دارد. اگر به دنبال محاسبه هزینه های راه اندازی گلخانه در کانادا آن هم به نرخ روز بازار هستید، بهتر است از قیمت دلار کانادا امروز استفاده کنید.

خدمات آب و برق، احتمالا چند صد دلار در ماه هزینه خواهد داشت. بودجه حداقل چند صد دلار در ماه برای هزینه های بازاریابی مورد نیاز است. کارمندان به دستمزد حداقل 10 دلار در ساعت نیاز دارند که مطمئناً در برخی مناطق می تواند بالاتر باشد. اگر در نهایت متخصصان بازاریابی و حسابداری را استخدام کنید، آن ها احتمالاً حقوق سالانه 35000 تا 50000 دلار خواهند داشت.

مزایای خرید گلخانه در کانادا

 اگر تمام پول نقد را برای کسب و کارتان پرداخت کنید، بلافاصله مالک کامل ملک خواهید شد. اگر وام بگیرید، پیش ‌پرداخت و پرداخت‌ های ماهانه شما باعث ایجاد ارزش سهام در ملک می‌شود. اگر ملک را دوباره سرمایه‌گذاری می‌کنید یا می‌فروشید، حقوق صاحبان سهام تفاوت بین ارزش بازار منصفانه ملک و مانده وام باقی ‌مانده است و به ایجاد ارزش کلی کسب‌ وکار شما کمک می‌کند.

داشتن املاک تجاری به شما این امکان را می دهد که از افزایش سرمایه سود ببرید، افزایش ارزش ملک شما در طول زمان می تواند به گران فروختن آن کمک کند. اصولا کسب‌ وکاری که ملک تجاری می‌خرد حداقل 51 درصد آن را اشغال می‌کند. این به این دلیل است که وام دهندگان املاک را به عنوان ملک سرمایه گذاری طبقه بندی می کنند که سهم مالکیت آن 50 درصد یا کمتر باشد، عاملی که واجد شرایط بودن وام را دشوارتر می کند.

اگر فضای باقی مانده بیشتری دارید، ممکن است بخواهید آن را به مستاجران اجاره دهید و یک جریان درآمد ثانویه ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر یک گلخانه بزرگ بخرید، ممکن است بخش دیگر آن را به فرد دیگری اجاره دهید. وقتی مالک ملک هستید، بر آن کنترل دارید. به این معنی که اگر می‌خواهید فضا را دوباره بازسازی کنید، نیازی به اجازه گرفتن از صاحبخانه ندارید.

اقامت دائم کانادا با راه اندازی گلخانه در کانادا

کانادا یکی از کشورهایی است که در آن کشاورزی بسیار رایج است و به محصولات گلخانه ای اهمیت زیادی می دهد. مزایای زیاد راه اندازی گلخانه در کانادا باعث شده است تا صاحبان این کسب و کار به فکر اخذ اقامت دائم در این کشور باشند.

مهمترین روش هایی که می تواند شما را با راه اندازی گلخانه در کانادا به اخذ اقامت دائم برساند از طریق سیستم اکسپرس انتری، یک شرکت نوپا مربوط به گلخانه یا برنامه های مهاجرت استانی است.

چنانچه قصد دارید از طریق راه اندازی یک کسب و کار یا خرید آن به کانادا مهاجرت کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم به جدول زیر نگاهی اجمالی بیاندازید.

مراحل راه اندازی گلخانه در کانادا

مراحل راه اندازی گلخانه در کانادا کاملا ساده است اما باید به ترتیب پیش بروید تا دچار سردرگمی نشوید.

برنامه ریزی برای کسب و کار گلخانه ای در کانادا

ارزیابی آمادگی، انتخاب ساختار کسب و کار، تحقیقات بازار و نوشتن طرح کسب و کار.

انتخاب نام تجاری

انتخاب یک نام خوب، بررسی اینکه آیا نام مد نظر شما قبلا توسط گلخانه دیگری ثبت شده است یا خیر، ثبت نام و محافظت از نام کسب و کار شما.

ثبت کسب و کار خود در دولت

ثبت یا ادغام کسب و کار خود، به علاوه نحوه درخواست شماره کسب و کار یا حساب مالیاتی

درخواست برای مجوزها و مجوزهای تجاری

اخذ کلیه مجوزهایی که ممکن است برای تجارت خود از هر سه سطح دولتی نیاز داشته باشید

دریافت حمایت و تامین مالی کسب و کار

حمایت از کسب و کار ملی و منطقه ای، از جمله تأمین مالی برای کارآفرینان مهاجر و بومی

کمک مالیاتی رایگان برای کسب و کار شما

با یک فرد متخصص مشورت کنید تا در مورد اشتباهات رایج، بهترین شیوه های حسابداری و دیگر موارد، اطلاعات کسب کنید. تراست بیزنس، همواره شما را در این مسیر یاری می کند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا