آخرین اخباراستانها > کردستان

آیت‌الله رییسی با اخلاص و در راه خدمت به مردم شهید شد



علی محمدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مردم از ابتدای انقلاب تجربه تلخ شهادت رئیس جمهور را داشتند اما این بار شوک بزرگی بر مردم ما وارد شد و علاوه بر رئیس جمهور محبوب و مردمی وزیری متعهد، استانداری نخبه و امام جمعه‌ای فقید و چندین کادر پرواز نمونه و سرداری ممتاز را از دست دادند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در پیامی اعلام کردند که هیچ خللی در مدیریت کشور ایجاد نمی‌شود و مسیر خدمت با رهنمودهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری هموار است.

استاد دانشگاه عنوان کرد: ظرفیت قانون اساسی بالای ما برای دنیا یک پیام سیاسی مهم داشت و آن اینکه قانون مترقی ما در دنیا برای همه مسائل و موضوعات راهکار دارد.

محمدپناه ادامه داد: رئیس جمهور فردی پرتوان و پر تلاش بود که عالمی مجاهد و خستگی ناپذیر و محبوب و مردمی بودند که برای خدمت به مردم به شهادت رسیدند.

وی گفت: باید برای شهادت شهید بود و عنوان شهید خدمت گرفتن از مردم بزرگترین لقب و منصب بود که با خدمات ماندگار خود به این جایگاه رسیدند.

استاد و مدرس دانشگاه عنوان کرد: امام راحل فرمودند ملت شریف ایران از عهد رسول و مردم دوران امیرالمؤمنین و همراهان امام حسین بهتر هستند چون آنها دیدن امامشان را و از او حمایت نکردند اما ملت ما همواره پشتیبان نظام و امام هستند و پیوند بین ملت و امام ناگسستنی و مستحکم است.

محمدپناه اذعان کرد: شهید فقید اخلاص داشتند و در راه خدمت مردمی و با اراده مردم با سربازی ولایت خدمتگذار همیشگی مردم شدند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به سوم خرداد عنوان کرد: انقلاب ما بدون توقف پیش می‌رود و در زمان جنگ تحمیلی وقتی خونین شهر را گرفتند کارخانه‌ها معبد شد، مردم بسیج، قلم‌ها سلاح، خانه‌ها سنگر شدند، سواد آموزی ما نهضت شد و جوانان پاسدار شدند پیشمرگان مسلمان کرد آمدند و عشایر مسلح شد تا چشم طمع را از خاک ما قطع کند.

محمدپناه گفت: به بهای تقدیم هزاران شهید و بهترین مردان خرمشهر به خاک کشور برگردانده شد و حماسه آفرینی مردم خاطره شد تا برای اعتلای نظام شیر مردان جانانه دفاع کنند.



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا