آخرین اخباراستان ها > مرکزی

رییس جمهور آینده ریل‌گذاری توسعه‌ای شهید رییسی را ادامه دهد


حجت الاسلام مسعود عالی شامگاه شنبه پنجم خرداد ماه در مراسم یادبود سید شهیدان خدمت و یاران همراهش در مسجد انقلاب ساوه با بیان اینکه هدف تربیت‌های دینی و قرآنی رشد و بزرگ شدن انسان است، اظهار کرد: اگر انسان با تربیت دینی بزرگ شود فرق بین حق و باطل و قرار گرفتن در جبهه حق و باطل را به خوبی تشخیص می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهدا سرباز و سردار جبهه حق بودند، گفت: شهید دکتر رییسی با سیره شهدا زندگی کرد و سردار جبهه حق بود و همراهان شهیدش گلچین شده بودند.

وی در ادامه، اخلاص، بندگی و کار برای رضای خدا را از ویژگی‌های ممتاز شهید رییسی بیان کرد و گفت: شهید رییسی در میان مشغله‌های کار اجرایی و سیاست، اهتمام جدی به خواندن نماز شب داشت و اهل تهجد بود و صرفا غرق در سیاست نبود.

حجت‌الاسلام عالی با اشاره به اینکه شهید رییسی دولت سیزدهم را با ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه و ۱۵۰۰ هزار میلیارد بدهی دولت قبل تحویل گرفت، اظهار کرد: در ابتدای فعالیت این دولت بسیاری از صنایع با ظرفیت حداقلی فعالیت می‌کردند و حتی تعطیل بودند. ناترازی برق و نیز آمار بالای کشته های کرونا و بسیاری مشکلات دیگر نیز وجود داشت و در این شرایط عده ای دکتر رییسی را از قبول دولت منع می‌کردند اما او با روحیه جهادی کار را شروع کرد و توانست به توفیقات بسیاری دست یابد.

وی با اشاره به اینکه مردمی بودن از دیگر ویژگی‌های شهید رییسی بود، تصریح کرد: سال‌ها بود طعم خدمت صادقانه و ساده زیستی و شهید رجایی بودن فراموش شده بود اما با آغاز کار دولت سیزدهم شهید رییسی با همان روحیه شهید رجایی به مردم خدمت کرد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه شهید رییسی حتی از دریافت حقوق تولیت آستان قدس امتناع می‌کرد و نیمی از حقوق ریاست جمهوری را دریافت می‌کرد، افزود: شهید رییسی در دوران ریاست جمهوری، جنجال‌آفرین و حاشیه‌ساز نبود در حالی که دولت‌های قبلی به طور مستمر اهل حاشیه و جنجال بودند.

وی خستگی‌ناپذیری و پرتلاش بودن را از دیگر ویژگی‌های شهید رییسی بیان کرد و گفت: شهید رییسی اهل تعطیلی و استراحت نبود و تیم حفاظت او کم آورده بود اما او بدون خستگی همواره تلاش و مجاهدت می‌کرد.

حجت‌الاسلام عالی با بیان اینکه عزتمندی و شجاعت از دیگر ویژگی‌های شهید رییسی بود، گفت: اعلام عزای عمومی از سوی هفت کشور و ادای احترام در شورای امنیت سازمان ملل، بیانگر اقتدار و عزتمندی رییس جمهور شهید ایران بود که موجب تقویت اقتدار نظام اسلامی است.

وی بیان کرد: دیپلماسی عزتمند نه التماسی و شجاعتی که شهید رییسی و دستگاه دیپلماسی در ایران شکل داد قدرت کشور را ارتقا داد و موجب شد که قدرت از غرب به شرق منتقل شده و ایران محور این انتقال قدرت شده و به ابرقدرت تبدیل شود.

وی با بیان اینکه شهید رییسی سطح ریاست جمهوری را ارتقا داد، گفت: شهید رییسی با خدمات خود سطح توقعات مردم از ریاست جمهوری را افزایش داد.

وی با بیان اینکه باید رییس جمهور آینده ریل‌گذاری خدمت به مردم که شهید رییسی بنا نهاد را ادامه دهد، افزود: شهید رییسی نشان داد که مشکل ما انتخاب است و اگر انتخاب درست انجام شود قطعا رضایت مردم و خدای تعالی را در پی خواهد داشت.

رییس جمهور آینده ریل‌گذاری توسعه‌ای شهید رییسی را ادامه دهد

مداحی و مرثیه سرایی ذاکر اهل بیت علیهم السلام حاج عباس لشکری از دیگر برنامه های این مراسم بود که با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا