آخرین اخباربین الملل > غرب آسیا و آفریقای شمالی

گزارش کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره هشدار خطرناک هالیوی



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه روسیا الیوم، «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در پیامی خطاب به سران سیاسی این رژیم خواستار اضافه شدن ۱۵ تیپ نظامی جدید به ارتش این رژیم شد. وی در این باره گفت: ما به ۱۵ تیپ جدید نظامی در حجم یک لشکر ۴۵۰۰ نفره نیاز داریم تا پس از آن ارتش اسرائیل بتواند به ماموریت های محوله در جبهه های مختلف عمل کند. هالیوی ضمن هشدار درباره کمبود شدید نیروی انسانی در ارتش رژیم صهیونیستی، اذعان کرد که این مساله ارتش را از عمل به وظایف و تحقق اهداف مطلوب باز داشته است.

به گزارش کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هالیوی در این پیام تاکید کرده است که کمبود شدید نیروی انسانی تنها در نتیجه جنگ غزه رخ نداده، بلکه یکی از دلایل آن واگذاری ماموریت های جدید و اضافی به ارتش این رژیم است.

وی همچنین به تلاش ها در راستای تشکیل پنج تیپ نظامی جدید از نظامیانی که در گذشته از حضور در ارتش اسرائیل معاف شده اند، خبر داد و گفت: حل بحران نیروی انسانی در ارتش، بسیار هزینه بر است و از ابتدای جنگ تاکنون حدود ۱۵ میلیارد دلار صرف این مساله شده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که هشدارهای رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم در شرایطی اعلام شده که کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اخیرا به ادامه معافیت یهودیان حریدیم از خدمت سربازی موافقت کرد. کنست رژیم صهیونیستی اخیرا در یک نشست جنجالی با آرای نزدیک ۶۳ رای موافق برابر ۵۷ رای مخالف، با تداوم قانون معافیت خدمت سربازی برای یهودیان حریدیم موافقت کرد.



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا