آخرین اخبارجهان > غرب آسیا و آفریقا

اذعان ارتش اشغالگر به زخمی شدن ۱۸ سرباز در جولان اشغالی سوریه توسط حزب‌الله لبنان



به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعتراف کرد که در نتیجه انفجار یک پهپاد انفجاری در جولان، ۱۸ سرباز در صفوف آن مجروح شدند که حال برخی از آنها وخیم است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کرد: این سربازان برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان منتقل شدند و به خانواده آنها اطلاع داده شد.

این در حالی است که بیمارستان «زیو» در صفد اشغالی اعلام کرد که بر اثر موجی از حملات بعد از ظهر یکشنبه در جولان، ۱۸ مورد زخمی را پذیرش کرده است.

پدافند هوایی اشغالگران موفق به رهگیری پهپادهای حزب‌الله نشد

در این خصوص آدار غتسیس، خبرنگار کانال ۱۲ در شمال گفت که با گذشت زمان، جزئیات بیشتری در مورد حادثه جدی که در شمال جولان رخ داد، فاش می‌شود.

وی توضیح داد که تعدادی از پهپادهای پرتاب شده توسط حزب‌الله از خاک لبنان وارد شده‌اند، در حالی که پدافند هوایی موفق نشد و آنها را رهگیری کند و این انفجار در شمال جولان رخ داد.

در همین راستا، مقاومت اسلامی لبنان – حزب‌الله – روز یکشنبه مسؤولیت حمله هوایی با انبوه پهپادهای تهاجمی به مقر گردان زرهی تیپ ۱۸۸ در پادگان «راویه» در جولان اشغالی سوریه را بر عهده گرفت.

مقاومت لبنان تاکید کرد که این حمله ساختمان فرماندهی در «پادگان راویه» و محل استقرار افسران و سربازان آن را مستقیما مورد اصابت قرار داد.

رسانه‌های عبری نیز بلافاصله وقوع حادثه خطرناکی را در جولان اشغالی سوریه که بر اثر انفجار پهپاد حزب‌الله در جولان رخ داد، «سخت» توصیف کردند.

حزب‌الله پایگاه‌ها و پادگان‌های اشغالگران را با سلاح‌های مختلف هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان روز یکشنبه تا ساعت ۲۰:۳۰، ۹ عملیات نظامی انجام داد و اماکن و تجمعات اشغالگران را در مرز لبنان و فلسطین از جمله مقر لشکر «۹۱» در «پادگان برانیت» را با یک موشک سنگین برکان، مستقیماً مورد اصابت قرار داد و بخشی از آن تخریب شد و تلفات قطعی نیز برجای گذاشت.

مقاومت اسلامی با استفاده از تسلیحات موشکی، مواضع توپخانه دشمن را در «خربت ماعر»، پادگان‌های «رویسة القرن» در مزارع شبعای لبنان و «السماقه» در تپه‌های کفرشوبا لبنان را هم هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی در ۲ بیانیه جداگانه نیز اعلام کرد اپراتور نظامی و مقر گردان السهل وابسته به پادگان «بیت هلل» را با موشک‌های «فلق» هدف قرار داد و تاکید کرد که مستقیماً مورد اصابت قرار گرفته و منجر به انهدام بخشی از ۲ هدف و تلفات قطعی شده است.

همچنین مقاومت اسلامی ۲ ساختمان مورد استفاده سربازان دشمن، اولی در شهرک «یرؤون» و دومی در شهرک «المطله» (متولا) را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داد که مستقیماً به آنها اصابت کردند.

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا