آخرین اخباراستان ها > کرمان

شرایط گذراندن سربازی و کسر خدمت در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان



شرایط گذراندن سربازی و کسر خدمت در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان

سرهنگ محمود مهدوی فرد عصر، ۲۲ مرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشمولان لیسانس که می‌خواهند در کرمان خدمت کنند، می‌توانند با مراجعه به بنیاد و با توجه به شرایط و سهمیه ماهیانه‌ای که برای جذب سرباز داریم، اقدام کنند و تاریخ به آنها اعلام و جذب ستاد کل شده و در ادامه در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مشغول به خدمت خواهند شد.

مهدوی فرد بیان کرد: کسانی که عضو بنیاد ملی هستند و قصد گذراندن خدمت سربازی را دارند، می‌توانند به عنوان جایگزین خدمت در مجموعه ما حضور داشته باشند و در این راستا باید قبل از اقدام نسبت به سربازی، به ما مراجعه و پروژه‌هایی را که در حوزه دفاع مقدس و شهدا داریم، مشخص نموده و بعد از تائید بنیاد ملی نخبگان، خدمتشان را در مجموعه بگذرانند که بین ۱۴ تا ۲۱ ماه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: اگر پروژه انتخابی در این مدت به اتمام برسد، با تائید استاد راهنما و بنیاد، خدمت تمام می‌شود و اگر به تعویق بیفتد، مشمولان تا ۲۱ ماه فرصت دارند پروژه را به اتمام برسانند.

وی درباره کسر خدمت سربازان نیز با بیان اینکه شامل افراد دانشجوی کارشناسی ارشد به بالا است، بیان کرد: پروژه‌هایی در بنیاد داریم که مشمولان انتخاب می‌کنند و مدت زمان تکمیل پروژه با خودشان است و باید دانشجویان ارشد یا فارغ التحصیل این مقطع باشند و بعد از تحصیل تا زمان سربازی نیز می‌توانند برای استفاده از این امر به ما مراجعه کنند.

مهدوی فرد با بیان اینکه بین سه تا ۱۲ ماه می‌توانند از کسر خدمت برخوردار شوند، افزود: در زمان تحصیل، با اتمام پروژه اول و دریافت کسر خدمت، در صورتی که تا زمان سربازی فرصت داشته باشند، می‌توانند پروژه دوم را بگیرند و درمجموع تا ۱۷ ماه می‌توانند از امتیاز کسر خدمت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت پروژه، زمان اجرای مشخص می‌شود؛ در پایان گفت: دوستان حوزوی و طلبه نیز می‌توانند به عنوان طلبه وظیفه در ادار کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مشغول به خدمت شده و این اختیار را داریم در خدمت آن‌ها باشیم.

انتهای پیام



منبع خبرگزاری ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا