آخرین اخباراستان ها > تهران

برای سربلندی انقلاب باید دولت چهاردهم را یاری کنیم



برای سربلندی انقلاب باید دولت چهاردهم را یاری کنیم

حجت الاسلام و المسلمین‌رضا جوکار امام جمعه پاکدشت در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن ۱۶ شهریورماه نمازجمعه با تاکید بر رعایت تقوای الهی بیان کرد: در دوران ظهور باید به سبک پیامبر مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) زندگی کنیم. همه باید به فکر هم باشیم و داشته هایمان را باهم تقسیم کنیم تا ان شاالله شناخت زندگی اهل بیت (ع) نصیبمان شده و به ظهور قدم به قدم نزدیک شویم.

وی با اشاره به رخداد مهم ماه ربیع الاول، افزود: شب نخست ماه ربیع الاول شب هجرت پیغمبر بود، هجرتی تمدن ساز و پایه گذار حکومت اسلام با وجود خشم مشرکان آغاز شد، مشرکین مکه در حال نقش کشیدن قتل پیامبر(ص) بودند اما ایثار و جانفشانی و ادای حق سربازی ولی امر مسلمین، حضرت علی(ع) در شب نخست ماه ربیع الاول باعث نزول “آیه ۲۰۷ بقره” شد و امیرالمومنین جانفشانی کرد تا پیامبر در امان بماند.

 جوکارتصریح کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به تاسی از پیامبر هجرت و تبعید را پذیرفت تا در راستای حفاظت از اسلام، منجر به تشکیل حکومت اسلامی شود.

وی در ادامه خطبه با اشاره به فرا رسیدن ۱۷شهریور و جانفشانی مردم در راستای پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: به شهادت رساندن مردم در روز ۱۷شهریور در میدان ژاله تهران روزی شد که به تعبیر امام راحل به جمعه سیاه(خونین) نامگذاری شد. آن خون‌های پاک سرعت پیروزی انقلاب را افزایش داد و نقطه عطف انقلاب اسلامی شکل گرفت. این نقطه تلاقی مردم و اسلام شد.

خطیب جمعه پاکدشت ادامه داد: وظیفه همه ما در این روزهای حساس وحدت و همگرایی به دستور امام خامنه ای(حفظه الله) است و دولت چهاردهم را در امر تحقق و رفع مشکلات کشور یاری کنیم. ماهم امروز به برکت انقلاب اسلامی به دولت فرصت بدهیم تا مشکلات را احصاء و حل کنند.

جوکار با تاکید به اهمیت شناخت کید دشمنان در هم پاشیدگی داخلی انقلاب یادآورشد: دوقطبی سازی از زمان خلقت بوده و همیشه این ۲ جریان حق و باطل وجود داشته، آنچه که امروز مسئله است دوقطبی در جریان انقلابی نباید باشد. در درون جامعه ایمانی و انقلابی نباید ۲ قطبی شکل بگیرد. محکم شدن انقلاب اسلامی باید به استکبارستیزی منجر شود.

وی با اشاره به موقعیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، گفت: امروز ایران اسلامی سایه اقتدار خود را در منطقه گسترش داده و چتر عظیمی بر منطقه مقاومت گسترانیده و اکنون دست برتر با جبهه مقاومت است. امروز خود صهیونیست‌ها و تحلیلگران جهان می‌گویند نظام اسرائیل از داخل پوسیده و از بین رفته است. این همان تحقق کلام نورانی رهبر انقلاب، امام خامنه‌ای در خصوص طوفان الاقصی است.

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا