آخرین اخباراستانها > آذربایجان شرقی

رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده است



رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: این رژیم عاجز که توانایی ایستادگی در برابر جوانان غزه، حزب‌الله، جوانان انقلابی یمن و عراق ندارد، با پستی و ذلت تمام در وسایل ارتباطی مردم مواد منفجره جاگذاری می‌کند.

خطیب نمازجمعه تبریز تأکید کرد: اسرائیل به آخر خط رسیده و به امید خدا به‌زودی با تحقق وعده انتقام شاهد اضمحلال حزب کثیف صهیونیستی خواهیم بود و مسلمانان با اقتدا به رهبر معظم انقلاب در بیت الامقدس نماز اقامه خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه درباره دفاع مقدس باید جهاد تبیین انجام شود، اظهار کرد: به هفته دفاع مقدس چرا نمی‌گوییم دفاع از کشور یا مرزها؟ این کلمه مقدس خیلی مهم است مگر صدام ملعون به کمک آمریکا، شوروی سابق و اروپا فقط می‌خواست بعضی از استان‌ها و جزایر را بگیرد یا فقط طمع استان نفت خیز یعنی خوزستان چشم داشت؟ نه خود دشمنان آن زمان اعتراف کردند که هدف ما از این جنگ سقوط حکومت نوپای جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه جوانان جانشان را فدای اسلام کردند، گفت: بهای خون شهدا همان اسلام و ارزش‌های اسلام است و لذا این هفته به نام دفاع مقدس نام گرفت.

مطهری اصل گفت: اگر صدام بر ایران تسلط پیدا می‌کرد امروز دیگر نشانی از کشورهای منطقه نبود و اسرائیل غاصب به واسطه شکست جمهوری اسلامی بر کل منطقه مسلط می‌شدند، این جوانان جانشان را فدای اسلام کردند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی دفاع مقدس را هم‌تراز با جنگ‌های ائمه معصومین در صدر اسلام و کربلا توصیف کرد و گفت: دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و جوانان ما در منطقه برای ازبین‌بردن غده سرطانی اسرائیل لباس رزم بر تن دارند.

مطهری‌اصل تصریح کرد: امروز هم دفاع جوانان ادامه دارد و در منطقه می‌جنگند، اما این جنگیدن برای خاک غزه، فلسطین و لبنان نیست بلکه برای حفظ اسلام در این مناطق است برای اینکه فلسطین آزاد شود تا بتواند به وظایف دینی خود عمل کند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه سربازان وظیفه در خط مقدم حوادث و رویدادهای نظامی قرار دارد گفت: فرماندهان نیروهای مسلح از فرصت خدمت سربازان جوانان استفاده کنند و باتربیت نسل مؤمن، انقلابی و متخصص به مشکلات آن نیز رسیدگی کنند.

مطهری اصل گفت: همه نیروهای مسلح سربازان امام‌زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند که در پادگان‌ها با آموزش‌های سخت نظامی و نگهبانی در شرایط سخت از کیان و تمامیت ارضی دفاع می‌کنند.

خطیب نمازجمعه تبریز با تبریک روز سرباز به جوانانی که دوران مقدس سربازی خود را در پادگان‌ها سپری می‌کنند گفت: رسیدگی به مشکلات سربازان وظیفه از اولویت‌های فرماندهان نیروهای مسلح باشد.



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا