آخرین اخبارجهان > سیاست خارجی

پیام تسلیت احمدیان در پی درگذشت سراج



پیام تسلیت احمدیان در پی درگذشت سراج

به گزارش ایسنا، «علی‌اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی روز شنبه و در پی درگذشت «رضا سراج» معاون فرهنگ و ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، پیام تسلیتی صادر کرد. 

معاون فرهنگ و ارتباطات دبیرخانه شورای‌ عالی امنیت ملی امروز و بعد از یک عمل جراحی سخت تومور مغزی، دعوت حق را لبیک گفت.

در این پیام آمده است: خبر درگذشت برادر مجاهد آقای دکتر رضا سراج موجب تالم و تاثر فراوان شد.

احمدیان با اشاره به سوابق رضا سراج آورده است: او در شروع نوجوانی توفیق درک عصر امام خمینی (ره) و سپس سربازی ایشان در جبهه‌های نبرد با دشمن بعثی و پس از آن در مسئولیت بسیج دانشجویی و عضویت در هیأت علمی دانشگاه و فعالیت‌های جهادی و تبرعی فراوان، بویژه در خدمت به ساحت مقدس حضرت سید الشهداء (ع) گذراند، در روز مبارک تولد موالی خویش پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) به دوستان شهیدش پیوست.

در پایان این پیام آمده است: این مصیبت جانکاه را به همسر، فرزندان، خانواده، دوستان، همکاران محترم و همرزمان ایشان تسلیت می‌گویم و علو درجات آن فقید سعید و حشر با پیامبر اعظم و ائمه معصومین و امام و شهدا را از درگاه خداوند منان برای وی مسألت می‌نمایم.

پیش از این نیز دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اعلام کرده بود: دکتر سراج از چهره‌های انقلابی و راهبردی در حوزه گ‌های سیاسی، فرهنگی و دانشگاهی بود که سال‌ها مجاهدت در میادین مختلف از دفاع مقدس تا عرصه امنیت ملی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

در این پیام آمده است: برای ایشان که در روز میلاد پیامبر رحمت العالمین (ص) و حضرت جعفر بن محمد عالم آل محمد (ع)، دعوت حق را لبیک گفت؛ حشر با اهل بیت عصمت و طهارت و برای خانواده محترم، همرزمان و دوستان ایشان صبر و اجر از درگاه الهی مسألت داریم.

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا