آخرین اخباراستانها > قزوین

جبهه مقاومت محور وحدت جهان اسلام است



جبهه مقاومت محور وحدت جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین با صدور پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: امروز دفاع از مردم مظلوم و مقتدر غزه و فلسطین وظیفه اصلی و فراموش نشدنی محسوب می‌شود.

در این بیانیه آمده است:

ما معتقدیم جنگ و دفاع ادامه دارد، جنگ با استکبار جهانی همچون آمریکای جنایتکار، انگلیس خبیث و رژیم صهیونیست غاصب و کودک کش و اعوان و اذنابشان در هر جای این کره خاکی و دفاع از مظلوم در هر نقطه از این عالم هستی که فراموش نشدنی است.

امروز دفاع از مردم مظلوم و مقتدر غزه و فلسطین وظیفه اصلی و فراموش نشدنی محسوب می‌شود و خداوند در قرآن می فرماید آن‌ها که در راه ما جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد و خداوند با نیکوکاران است.

با توجه به منویات حضرت امام خمینی (ره)، دفاع مقدس، برگ زرینی در تاریخ کشور ایران اسلامی است، دفاع مقدس فرصت ارزشمند و مغتنمی است، تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم کنند.

تقارن این ایام با بهار تحصیلی تقارن بسیار مبارکی است و همانطور که پیر فرزانه و رهبر کبیر انقلاب (ره) فرمودند: جنگ و جبهه دانشگاهی بود انسان ساز، چراکه انسان هایی راه ۱۰۰ ساله را در این دانشگاه، یک شبه طی کردند”

شهدای ما بهترین معلمان روزگار بودند، آنها به ما درس آزادگی، شجاعت، غیرت، خودباوری، روحیه استکبار ستیزی، ولایتمداری دادند تا امروز شاگردان آن‌ها در عرصه های مختلف علمی، نظامی، اقتصادی، پزشکی، هسته ای و ورزشی پرچم اسلام را در رفیع ترین قله ها به احتزاز درآورند.

این سرباز وطن ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، از درگاه ذات اقدس الله و ارواح طیبه شهیدان از صدر اسلام تاکنون اولاً طول عمر باعزت با موفقیت روزافزون برای نایب امام زمان مقام معظم رهبری و سپس سلامتی و عاقبت به خیری را برای همه ملت عزیز ایران مسالت دارم.”



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا