آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال ايران

خارجی‌ها در تعقیب ایرانی ۱۹ ساله | چپ و راست پرسپولیس در جمع برترین‌ها



خارجی‌ها در تعقیب ایرانی ۱۹ ساله | چپ و راست پرسپولیس در جمع برترین‌ها

همشهری آنلاین– بهترین بازیکن لیگ برتر تا پایان هفته پنجم این رقابت‌ها، یک مهاجم دهه هشتادی است که با ۱۸-۱۹ سال سن در ۳هفته ابتدایی ۳ گل زد و همچنان صدرنشین جدول گلزن‌ها است.

رضا غندی‌پور البته از درخشش هفته‌های ابتدایی‌اش کمی فاصله گرفته و ۲ هفته است که نتوانسته هیچ گلی به ۳ گل زده‌اش اضافه کند. اما همچنان موقعیتش را در صدر جدول بازیکن‌ها حفظ کرده و دو خارجی سرشناس از دو تیم تراکتور و پرسپولیس در تعقیب او هستند. غندی‌پور سرباز ۱۹ ساله‌ای است که این فصل را با ملوان آغاز کرده و در ۳ هفته اول لیگ علاوه بر ۳ گلی که زد نمرات خوبی هم از متریکا گرفت و میانگین نمراتش در آن هفته‌ها ۷.۷۷ بود. در ۲ هفته بعدی اما میانگین نمرات غندی‌پور از ۷.۳۰ تجاوز نکرده که اگرچه نسبت به شروع خودش کمی افت کرده اما همچنان نمره خوبی است.

غندی‌پور این هفته یک پاس گل به محمدرضا رضایی داد تا اگر در گلزنی ناکام مانده لااقل به آمار پاس‌هایش اضافه کرده باشد. او حالا با میانگین کلی ۷.۴۳ و با اختلاف ناچیزی نسبت به تعقیب‌کننده‌های خارجی‌اش در صدر نشسته و بهترین بازیکن لیگ است. ریکاردو آلوز با نمره ۷.۴۱ و ایوب العملود با نمره ۷.۴۰ نفرات دوم و سوم این جدول هستند. آلوز این هفته گل زد و نمره‌اش در متریکا ۷.۹۷ بود که میانگین نمراتش را بالا کشید و او را به رتبه دوم رساند.

ایوب العملود اما بازی این هفته را به‌خاطر مصدومیت از دست داد و روی همان نمره ۷.۴۰ متوقف ماند. ایوب ۳ بازی کرده، یک گل زده و یک بار هم بهترین بازیکن میدان شده است. محمد کریمی از سپاهان، علیرضا علیزاده از گل‌گهر و کاوه رضایی از سپاهان به ترتیب نفرات چهارم تا ششم جدول بازیکن‌ها هستند. میهمان ناخوانده این جدول و گمنام‌ترین بازیکن در جمع بهترین‌ها علی خدادادی است که در ۴ بازی چادرملو به‌طور میانگین به نمره ۷.۲۶ رسیده و رتبه هشتم را دارد. او که یک هافبک هجومی است هنوز هیچ گلی نزده و فقط یک پاس گل داده اما عملکرد خوب و نمرات بالایش باعث شده در جمع برترین‌ها حضور داشته باشد. یک رتبه بالاتر از او و در رتبه هفتم هم میلاد محمدی نشسته که فقط ۲ بازی برای پرسپولیس انجام داده اما هر دو بار بهترین مدافع چپ هفته شده و به تیم منتخب رسیده است.



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا