آخرین اخباراستان ها > سیستان و بلوچستان

سربازی دوران خودسازی است



سربازی دوران خودسازی است

آیت‌الله مصطفی محامی امروز سه‌شنبه با حضور در مرکز آموزش مرزبانی حضرت ولیعصر(عج) زابل اظهار کرد: شما جوانان در موقعیت حساس و ارزشمندی هستید و در حال حاضر زمان نشاط کاری و توان شماست و در موقعیتی هستید که باید مسیر زندگی خود را تعیین کنید.

وی افزود: باید اهداف خود را تعیین و مشخص کرده که می‌خواهید چه نقشی در جامعه ایفا کنید و اگر برای خود ارزش قائل باشید در این جهت برنامه خواهید داشت.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: سربازی می‌تواند فرصتی برای خودسازی باشد و ما به عنوان یک انسان به دنبال رشد و کمال هستیم و شما سربازان باید مشخص کنید که‌ رشد خود را در چه چیزی می‌بینید و برای چه چیزی ارزش قائل هستید و بعد عمر خود را در آن مسیر هزینه کنید.

وی اظهار کرد: کسی که برای خود ارزش قائل است خود را ارزان نمی‌فروشد و این نگاه جوانان هم سن و سال شما در دوران دفاع مقدس بود که از نقاط مختلف کشور برای دفاع از اسلام و انقلاب به جبهه‌های نبرد رفتند و جان خود را تقدیم کردند که چنین چیزی با معادلات مادی قابل جبران نیست.

امام جمعه زاهدان گفت: ایمان به خدا، پیامبراکرم(ص) و باورهای دینی نقطه قوت ما در دوران دفاع مقدس بود که با وجود کمبودها یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادیم و این مساله هنوز برگ برنده ما و جبهه مقاومت است و اگر آن را حفظ کنیم همچنان پیش خواهیم رفت و اگر از دست بدهیم دچار مشکل خواهیم شد.

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا