آخرین اخباراستانها > قم

ایران در عرصه نظامی به نقطه بازدارندگی و خودکفایی رسیده‌ است



ایران در عرصه نظامی به نقطه بازدارندگی و خودکفایی رسیده‌ است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ مهدی خواجه امیری ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز سرباز که در حرم بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: امنیت و استقلال امروز نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است که از بن جانشان برای صیانت از مرزهای خاکی، هوایی و دریایی کشور گذشتند.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در منطقه خاورمیانه و تمام جهان از اقتدار ویژه‌ای برخوردار بوده و به یک بازدارندگی رسیده است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از مرز و بوم کشور و دفاع از مظلومان جهان در حال ارتقا و تقویت توان‌های رزمی و نظامی خود است و در صورت لزوم توان تمام خودمان را برای مقابله با دشمنان بکار می‌گیریم.

امیر خواجه امیری ابراز کرد: امروز به لحاظ توان نظامی، ساخت تجهیزات و تسلیحات نظامی به بازدارندگی و خودکفایی رسیده‌ایم و در حال تجهیز نیروهای نظامی برای دفاع از مرز و بوم کشور ایران هستیم.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: امروز درگیر یک جنگ ترکیبی با محوریت جنگ شناختی هستیم و ما باید با تقویت بینش‌های بصیرتی و سیاسی نسبت به مسائل روز مانع فائق به عمل آمدن توطئه‌های شوم دشمنان شویم.

امیر خواجه امیری خاطرنشان کرد: ما تمام توان خود را برای پیشرفت و ترقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق آرمان‌های والای امامین انقلاب و انقلاب اسلامی به کار می‌بندیم و همه با تاسی از مقام معظم رهبری تا پای جان از کشور ایران اسلامی صیانت خواهیم کرد.



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا