آخرین اخباراستان ها > قم

سربازی مفهوم اساسی سرباختن است



سربازی مفهوم اساسی سرباختن است

امیر صادقی معاون منابع انسانی وزارت دفاع در همایش گرامیداشت روز سرباز که امروز ۴ مهرماه در شبستان حضرت زهرا(س) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، ضمن تبریک این روز اظهار کرد: امروز تنها روز تکریم سربازان نیست، روز ترسیم مفاهیم اساسی سرباختن در راه ارزش‌های اصولی نظام است، نظامی که امروز هزاران ملت درد کشیده در سراسر عالم، حاضرند جان خود را فدا کنند که از آرمان‌ها و ارزش‌های این نظام که به عنوان چراغ آزادی خواهی تمام ملل است، عبور نکنند.

صادقی عنوان کرد: «نبی مکرم اسلام می‌فرمایند: برای حق دورانی و برای باطل جولانی است؛ جولان دادن باطل یک ساعت و حق تا قیامت برقرار است.»

وی ادامه داد: امروز این آهنگ و زمزمه فرح بخش، زمزمه‌ی کودکان مظلوم غزه است که شب‌ها ما در بستر سیمای جمهوری اسلامی ایران این ندای آزادی خواهی و فرهنگ سربازی را می‌بینیم.

صادقی گفت: به عنوانی یک سرباز کوچک از نظام جمهوری اسلامی ایران عرض می‌کنم که آهنگ فرهنگ سربازی است که در نظام جمهوری اسلامی ایران فرهنگ سرداری می‌سازد.

وی افزود: تا آن هنگام که این آهنگ و فرهنگ در فکر و اندیشه‌ی جوان ایرانی مستولی است، سربازی نماد سرداری نظام جمهوری اسلامی است و امروز باید مورد ستایش قرار گیرد.

صادقی در پایان بیان کرد: دستان پرتوان، بازوان آهنین و سیمای مصمم و پیشانی بلند یکایک شما سربازان را می‌بوسم و به شما افتخار می‌کنم که بر ارزش‌های این نظام پایدار هستید.

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا