آخرین اخباراستان‌ها > خراسان رضوی

وضعیت اسفبار امروز غزه نتیجه یکجانبه‌گرایی در جهان است



وضعیت اسفبار امروز غزه نتیجه یکجانبه‌گرایی در جهان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدرضا عصمتی ظهر چهارشنبه در تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه تربت‌حیدریه در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در محل مسجد جامع تربت‌حیدریه اظهار کرد: ابرجنایتکاران قدرت برتری ندارند و آنچه که انجام می‌دهند جنایت است، در عین حال تنها ابرقدرت مطلق جهان خداوند متعال است و قدرت‌های پوشالی هم توان مقابله با قدرت لایزال الهی را ندارند.

مدیر حوزه علمیه هراتی تربت حیدریه گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در باتلاقی گرفتار شده و همچنان در حال دست و پازدن است.

عصمتی بیان کرد: رژیم صهیونیستی به تمام جنایات خود وجهه قانونی می‌دهد ولی کسی اگر بخواهد از خود دفاع کند او را به انواع اتهامات محکوم می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه مرحوم هراتی گفت: آنچه که امروز در غزه و جنوب لبنان و بسباری از نقاط جهان رخ می‌دهد نتیجه تفکر یکجانبه‌گرایی است که به جنایات خود وجهه قانونی می‌دهند.

وی اضافه کرد: امروز همه دنیای بشریت می‌داند که استکبار با تمام امکانات و تجهیزات در کنار رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده و حتی برای ترور افراد عادی هم از دستگاههای ارتباطی نیز استفاده می‌کند، لذا تنها راه نجات امت اسلام این است که تمام قدرت را یک جا جمع و ید واحد شوند تا صهیونیست سفاک را از میان بردارند.

عصمتی با بیان اینکه بر اساس تکلیف دینی درکنار مردم لبنان و غزه هستیم، گفت: برای سربازی در عصر غیبت چند گام مهم باید برداشته شود که مهم‌ترین آن ایجاد تفکر و اندیشه حکومت اسلامی است، لذا سرباز امام عصر نمی‌تواند سکولار باشد و گمان کند که دین منحصر به عبادت فردی با خداوند متعال است.

وی گام دوم را مجاهدت عنوان کرد و افزود: مجاهدت بدون روحیه جهادی امکان پذیر نیست، لذا محال است انسان سرباز انقلاب باشد و روحیه مجاهدت نداشته‌باشد.

عصمتی گفت: در گام سوم باید به گونه‌ای عمل کنیم و ساختار و منظومه فکری را منظم کنیم که تشکیل امت اسلامی به عنوان یک اصل راهبردی مد نظر باشد، لذا باید به وحدت امت فکر کنیم و هر آنچه در این صف بخواهد خللی ایجاد کند باید از آن بپرهیزیم.



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا