آخرین اخباراستانها > آذربایجان شرقی

یک هزار رسانه روزانه علیه روحانیت شیعه تبلیغ می کنند



یک هزار رسانه روزانه علیه روحانیت شیعه تبلیغ می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری‌اصل ظهر پنج شنبه در جلسه روحانیون حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی و ذابحین شرعی استان که با حضور شهرام شفیعی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی و حجت‌الاسلام والمسلمین مجید نجفی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در این سازمان برگزار شد، بر اهمیت اخلاق حسنه روحانیون در برخورد با مردم تأکید کرد.

وی بیان کرد: علما و طلاب، علاوه بر انجام وظایف اداری، مأموریتی بزرگ‌تر دارند و آن سربازی امام‌زمان (عج) است.

مطهری‌اصل تصریح کرد: ما به حوزه رفتیم تا دین را بیاموزیم، به آن عمل کنیم و به مردم آموزش دهیم. مردم نیز انتظار دارند روحانیون سرباز امام زمان باشند.

وی با اشاره به اهمیت اخلاق در جذب مردم به اسلام گفت: گرچه انجام وظایف اداری مهم است، اما بدون اخلاق حسنه نمی‌توان مردم را به دین جذب کرد. در روز قیامت امام‌زمان از ما خواهد پرسید که چه کردیم تا بی حجابان و تارکان نماز را به سمت دین بیاوریم.

حجت‌الاسلام مطهری‌اصل تأکید کرد: القائات دشمنان روحانیت شیعه را به عنوان افرادی خشن و زورگو به تصویر می‌کشد.

وی گفت: هزاران رسانه روزانه علیه روحانیت شیعه تبلیغ می‌کنند. برخی از آنها حتی فیلم‌های کذب علیه روحانیون منتشر می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به نقش سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در حوزه تولید و امنیت غذایی گفت: روحانیون این سازمان ارتباط نزدیکی با مردم دارند بنابراین مهم‌ترین وظیفه این است که با برخورد مناسب، خوشبینی مردم به روحانیون و اسلام را افزایش دهند.



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا