آخرین اخبارورزشی > فوتبال، فوتسال

حسینی: امسال باید پوست کلفت باشیم/ زمین اراک را دیگر به هیچ تیمی ندهند



حسینی: امسال باید پوست کلفت باشیم/ زمین اراک را دیگر به هیچ تیمی ندهند

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار با خیبر خرم آباد گفت: بازی خوبی بود. نیمه اول خوبی داشتیم و خیبر هم تیم قابل احترام و خوبی بود. دو باخت قبلی خیبر هم برابر سپاهان و تراکتور بود که می‌توانستند بازنده هم نباشند و تیمی نیست که به راحتی باخت بدهد.

حسینی ادامه داد: در نیمه دوم به دلیل استرس نبردن در پنج هفته قبل، خوب شروع نکردیم و البته در ضدحملات می توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم. گل قشنگی هم به ثمر رساندیم که میلی متری آفساید اعلام شد. در مجموع برد مهمی کسب کردیم و از بازیکنانمان تشکر می‌کنم. به هواداران هم تبریک می‌گویم.

وی افزود: امسال شاهد لیگ سختی هستیم و هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد و چیزی که می‌تواند ما را در رقابت سخت نگه دارد، تلاش و همدلی است. تیم جوانی هستیم، باید بستر خوبی داشته باشیم، از بازیکنان حمایت کنیم و به شدت کار کنیم.

او در خصوص عملکرد خط دفاعی در نیمه دوم گفت: دفاع ما بسیار قوی کار کرد. طبیعی است که تیم جوان ما که هفته‌ها نبرده است، زیر فشار باشد. البته موقعیت آنچنانی هم به حریف ندادیم.

حسینی گفت: امسال باید پوست کلفت باشیم و با زمین و زمان بجنگیم. این تیم امانت دست ماست و امیدوارم سرمان جلوی مردم اراک بالا باشد.

وی گفت: از مسئولان خواهش می کنم زمین تیم آلومینیوم را به هیچ تیم دیگری ندهند. قرار نیست هر تیمی زمین ندارد به اراک بیاید. بحث داربی یک بحث ملی بود و باید کمک می شد اما چون تیم ما روی زمین بازی می کند باید کیفیت زمین را حفظ کنیم تا آسیب نبیند و اجحاف در حق خودمان نشود.

سرمربی آلومینیوم در پایان در خصوص جذب بازیکن جدید افزود: خیلی مشکلات داشتیم و فردی نیستم که عنوان کنم. پیش از فصل امیر نوری و شروین بزرگ مصدوم شدند، جبیره را به دلیل سربازی بازی ندادیم و در بازی با هوادار مهاجم روی نیمکت نداشتیم. البته مصدومان ما رسیده‌اند و وضعیت بهتر شده است. بازیکن خوبی هم باشد جذب می کنیم. چند بازیکن خارجی در لیگ ما کیفیت خوبی داشتند؟ پول بیت المال را هم به بازیکنان داده‌اند.

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا