آخرین اخباراستان ها > گیلان

پرچم حزب الله بر زمین نخواهد ماند



پرچم حزب الله بر زمین نخواهد ماند

اسدالله عباسی امشب، ۷ مهرماه در گفت وگو با رسانه ها، با اشاره به خبر ناگوار شهادت سید حسن نصرالله و عرض تسلیت به محضر امام زمان(عج) و رهبر انقلاب و مردم ایران، اظهار کرد: رژیم سفاک و جنایتکار و کودک کش و این باند ترور دست به هر جنایتی می زند و شب گذشته نیز با تجاوز به سرزمین لبنان، حرکتی مذبوحانه و حیوان صفتانه را انجام داد و اشتباه دیگری را تکرار کرد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در یک سال گذشته و در برابر طوفان الاقصی زبون و خوار شد و نتوانست به حداقل پیروزی دست پیدا کند، افزود: اسرائیل در برابر جبهه مقاومت که جبهه حق است، ناتوان و زبون شده و لذا برای پوشش دادن این زبونی، از آمریکا دستور گرفت و با سلاح آمریکایی چنین جنایتی را مرتکب شد، اما با این شهادت ها هیچ خللی در عزم و اراده جبهه مقاومت و حزب الله پیش نخواهد آمد.

استاندار گیلان با اشاره به شهادت سید عباس موسوی قبل از سید حسن نصرالله، اضافه کرد: چنین حوادثی در گذشته تجربه شده و نه تنها رژیم سفاک صهیونیستی هیچ چیزی به دست نیاورده، بلکه حزب الله با رویکرد جدید چندین مرحله توانسته اسرائیل را به عقب براند و آنها را شکست دهد.

عباسی با بیان اینکه به عنوان سرباز ولایت و خدمتگزار مردم در مکتب امام راحل و شهید سلیمانی تربیت یافته ایم، گفت: شهید سلیمانی به سید حسن نصرالله ارادت داشت، زیرا سید مقاومت ۴۰ سال ایستادگی و مدیریت و فرماندهی کرد و لذا پرچم حزب الله بر زمین نخواهد ماند.

وی سید حسن نصرالله را نیز پرورش یافته و تربیت یافته مکتب امام حسین دانست و گفت: شهدا عاشورایی و کربلایی اند و با خون سرخشان راه شهادت را باز می کنند؛ این رژیم کودک کش و باند تبهکار به زوال خودش شتاب بخشیده و خودش را به سرازیری سقوط نزدیک کرده است.

استاندار گیلان اضافه کرد: امروز همه آزادی خواهان جهان و امت اسلام و همه نظام های حکومتی به غیر از نظام استکباری آمریکا و دنباله روهایش که از این رژیم سفاک حمایت می کنند، از اسرائیل و سران آن ابراز تنفر و انزجار کردند.

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا