آخرین اخباراستانها > هرمزگان

حمایت ایران از آرمان مقاومت پشتوانه مردمی دارد



حمایت ایران از آرمان مقاومت پشتوانه مردمی دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا صالحی در این خصوص عنوان کرد: شهادت سید مقاومت، سرباز وفادار ولایت، حاج سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که در خط مقدم مبارزه با دشمنان خدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و جهادی مقدس را برای نابودی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی مدیریت می‌کرد دل‌های همه آزادگان جهان را مملو از اندوه و سینه‌هایشان را مملو از آتش انتقام کرده است.

وی افزود: بدون تردید شهادت، شایسته ترین پاداش و اجر سال ها جهاد مقدس این رهبر بزرگ و شجاع بود و به یقین آینده جبهه مقاومت را روشن تر از گذشته و زمینه سقوط قطعی دشمن جنایتکار و آمریکای خونخوار را فراهم خواهد کرد.

صالحی عنوان کرد: این جنایت کم نظیر و درندگی وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و ضاحیه برآمده از استیصال و درماندگی این کیان غاصب و نتیجه پشتیبانی آمریکا و سکوت دولت‌های منطقه و وادادگی مجامع بین‌المللی و زبونی حکام وابسته و غفلت‌های جهان اسلام بود و به فضل الهی رسواگر ستم پیشگان و نوید بخش پیروزی‌های بزرگ خواهد بود.

وی اظهارداشت: اگرچه برخی جریان‌های ضدانقلاب و اپوزیسیون خارج‌نشین تلاش بی‌تفاوت نشان دادن مردم ایران نسبت به تحولات جاری در سرزمین‌های اشغالی را در دستورکار دارند، اما واقعیت‌های موجود نشان‌دهنده حمایت بی‌شائبه ایرانیان از مردم مظلوم فلسطین است.

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان گفت: حمایت ایران از آرمان مقاومت مردمی-حاکمیتی بوده و از پشتوانه مردمی برخوردار است، بنابراین فضاسازی عده‌ای به‌منظور وارونه‌سازی واقعیت‌های موجود، راه به جایی نمی‌برد.

صالحی در ادامه افزود: به عنوان دبیر مجمع مطالبه‌گران، فرمان رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را لبیک گفته و در کنار حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت ایستاده و یاری خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: امروز جبهه عظیم مبارزان با اسرائیل و امت واحده اسلامی خون‌خواه این سید عزیز هستند و در سایه وعده تخلف ناپذیر الهی و عنایات حضرت حجت ارواحنا لتراب مقدمه الفداء، پایان اسرائیل بسیار نزدیک است.



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا