آخرین اخباراستانها > سمنان

رسانه‌های شاهرودی جنایت اسرائیل را محکوم کردند



رسانه‌های شاهرودی جنایت اسرائیل را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، کانون بسیج رسانه های شهرستان شاهرود در پی شهادت شهید نصرالله در حمله اسرائیل، بیانیه ای صادر کرد که به امضای جمع کثیری از رسانه نگاران این شهرستان نیز قرار گرفت.

متن بیانیه به این شرح است:

کانون بسیج رسانه شهرستان های شاهرود و میامی در پی جنایت رژیم صهیونیستی اسرائیل که منجر به شهادت سردار جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله شد، این اقدام ناجوانمردانه و ددمنشانه را به‌شدت محکوم می‌نماید.

شهادت مظلومانه‌ی سیدحسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان، مسیر تازه‌ای پیش روی جبهه‌ی مقاومت گشوده است. جهان امروز هیچ شباهتی به جهان دیروز ندارد، حالا مرز میان ما و خصم صهیونیست را خون پاکِ نصرالله عزیز ترسیم کرده است و این مرز، جز به جهادی تاریخ‌ساز، آرام نخواهدگرفت.

دشمنان این جبهه بدانند حزب‌الله زنده است و اگر سربازی از جبهه مقاومت، در این نبرد سرنوشت‌ساز به فیض شهادت نائل شود؛ مسیر و منش مقاومت قدرتمندتر از همیشه ادامه خواهد یافت.

اهالی رسانه شهرستان های شاهرود و میامی مانند همه اهالی رسانه جهان اسلام در این داغ بزرگ، هم‌درد و همراه با ملت لبنان و جبهه مقاومت هستند و برای نقش‌آفرینی در جهاد با رژیم سفاک صهیونیست در تمام عرصه ها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب آماده است.



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا