آخرین اخباراستان ها > گیلان

صهیونیسم جهانی به نقطه پایانی خود رسیده است


سردار عباس بایرامی شامگاه شنبه هفتم مهرماه در نشست صمیمی با جمعی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس که به‌ میزبانی آموزشکده فنی و حرفه‌ای سیدالشهداء (ع) در رستم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: این جمع‌ها و برنامه‌ها فرصت زنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس همچنین انتقال خاطرات آن روزها به نسل جدید همچنین نسل آینده است.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد: تبریک از این بابت که او مزد مجاهدت خودش را گرفت و تسلیت از اینکه ما یک شخصیت بزرگ را از دست دادیم.

صهیونیسم جهانی به نقطه پایانی خود رسیده است

سردار بایرامی تاکید کرد: سید حسن نصرالله ۳۰ سال سکانداری حزب الله را بر عهده گرفت و طی این مدت سرباز امام زمان در منطقه حساس لبنان بود.

وی افزود: زمانی که سید حسن نصرالله، حزب الله را از سید عباس موسوی تحویل گرفت با کمک جمهوری اسلامی توانست حزب الله را به جایگاه فعلی برساند.

رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس تصریح کرد: سید حسن نصرالله توانست انسان‌ها و شخصیت‌های بزرگی را پرورش دهد و این مسئله بسیار جای توجه دارد زیرا سید حسن در جایی فعالیت می‌کرد که همه اطرافش پر از جاسوس بود ولی او توانست در این فضا انسان‌هایی در تراز انقلاب اسلامی و در تراز شیعه فاطمی و علوی تربیت کند.

صهیونیسم جهانی به نقطه پایانی خود رسیده است

سردار بایرامی گفت: فرماندهان جمهوری اسلامی از جمله قاسم سلیمانی حزب الله را به جایی رساند که به عنوان یک قدرت بزرگ در کنار گوش رژیم صهیونیستی بود و امیدواریم حزب الله بخشی از قدرت و جایگاه خود را به رخ رژیم صفاک صهیونیستی بکشاند.

وی افزود: در سال ۲۰۰۰ میلادی حزب‌الله چنان قدرتی پیدا کرد که رژیم صهیونیستی را از داخل سرزمین‌های لبنان پس زد و در نبرد ۳۳ روزه همچنین در نبرد ۲۲ روزه بر رژیم صهیونیستی فائق آمد و آنها ناچار شدند با حزب الله و سید حسن نصرالله معامله کنند.

سردار بایرامی تاکید کرد: صهیونیسم جهانی به نقطه پایانی خود رسیده و تحرکاتی که الان از سوی صهیونیسم شاهد هستیم به دلیل این است که چاره‌ای جز این ندارد و شاید بالاتر از این هم در آینده تعرضاتی به جاهای دیگر داشته باشد منتها تدابیر رهبری معظم انقلاب اسلامی و بزرگان نظام برای ما سرفصل است.

صهیونیسم جهانی به نقطه پایانی خود رسیده است

سردار بایرامی با اشاره به سانسور خبری از سوی رژیم صهیونیستی، گفت: حزب الله لبنان ظرف ۱۰ روز گذشته برخی از مراکز فوق محرمانه صهیونیست‌ها را زد و این باعث شد که اسرائیل احساس خطر کند و ابهت پوشالی نتانیاهو و رژیم صهیونیستی در دنیا ریخت.

رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نماینده تام الاختیار مستکبرین دنیا به ویژه آمریکا است، تاکید کرد: با شهادت هر یک از سرداران اسلام علَم مبارزه بر زمین نمی‌ماند و ما این مسیر را تا نابودی اسرائیل ادامه می‌دهیم زیرا این مسیر راه مستقیم الی الله است.

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا