آخرین اخباراستان ها > مازندران

سیدحسن نصرالله خود را سرباز ولایت می‌دانست و ما خط ولایت را ترک نمی‌کنیم



سیدحسن نصرالله خود را سرباز ولایت می‌دانست و ما خط ولایت را ترک نمی‌کنیم

خواهر شهید موسوی۱۲ مهر در دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید دیار علویان خط شکن در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی ماهفروجک ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای مازندران و شهید سیدحسن نصرالله، اظهار کرد: سیدالشهدای مقاومت صالح و امانت‌دار بوده و با وفای به عهد در جبهه مقاومت جانانه فعالیت کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام بهترین سربازان و سرداران جبهه مقاومت را به شهادت رساندند تا به خیال واهی و باطل خود راه و منش مقاومت پایان یابد اما دشمن بازنده است، گفت: پیکر سیدالشهدای جبهه مقاومت زیر آتش صهیونیست‌ها برجای مانده و اکنون امکان تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام همانند جدش سیدالشهدا امام حسین علیه السلام وجود ندارد.

خواهر شهید موسوی با بیان اینکه «سیدعباس» می‌گفت؛ رزمنده‌ای که شهید می‌شود یعنی یک پیروزی در جبهه اسلام محقق شده و باید قدر این نعمت را بدانیم، بیان کرد: عشق به ولایت در ما ریشه دوانده است چرا که سیدحسن نصرالله خود را سرباز ولایت می‌دانستند اکنون نیز ما خط ولایت را ترک نمی‌کنیم.

وی رضایت خداوند متعال را بهترین پیروزی دانست و گفت: هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و حمایت ملت ایران از جبهه مقاومت انگیزه بخش رزمندگان در جبهه مقاومت برای رویارویی با صهیونیست‌ها است.

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا