آخرین اخبارجهان > سیاست خارجی

دشمن حماقت کند، پاسخ قوی‌تری دریافت خواهد کرد



دشمن حماقت کند، پاسخ قوی‌تری دریافت خواهد کرد

به گزارش ایسنا، سید «عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با شبکه المسیره اظهار کرد: صهیونیست‌ها معتقدند با ترور شهید نصرالله و دیگر فرماندهان، حزب‌الله را نابود کرده‌اند، اما اتفاقات میدان نبرد می‌گوید که حزب‌الله قوی‌تر شده و روزانه خسارات سنگینی به دشمن وارد می‌کند.

امیر موسوی گفت: ما شخصیت مهمی را از دست دادیم، اما این بدان معنا نیست که غفلت کنیم، بلکه خون شهید توانمندی‌های ما را تقویت می‌کند و دشمنان بهای سنگینی برای این جنایت خواهند پرداخت.

وی افزود: اگر دشمن با پاسخ دادن به عملیات «وعده صادق ۲» مرتکب حماقت شود، به آنها پاسخ خواهیم داد و با ضربات قوی‌تر و بیشتر به آنها ضربه می‌زنیم.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: اتحاد میادین اکنون در اوج خود است و جبهه مقاومت بیش از هر زمان دیگری در زمینه مقابله با صهیونیست‌ها و همپیمانانشان متحد شده است.

امیر موسوی در ادامه با اشاره به عملیات‌های نیروهای مسلح یمن نیز تصریح کرد: من به عنوان یک سرباز جمهوری اسلامی به احترام یمن بزرگ و حمایت آن از ملت فلسطین سر تعظیم فرود می‌آورم.

«علی‌اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران نیز به شبکه المسیره گفت: : اگر رژیم صهیونیستی ایران علیه ایران اقدام کند و به عملیات ما پاسخ دهد، بدون شک پاسخ محکمی دریافت خواهد کرد.

احمدیان افزود: یمن نشان دهنده سربلندی مقاومت و اسلام است و با اقداماتی که در حمایت از غزه و لبنان انجام می‌دهد پرچم اسلام را برافراشته است.

امیر عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در گفت‌وگو با شبکه المسیره گفت: اگر دشمن در محاسبات خود اشتباه کند و به عملیات وعده صادق ۲ پاسخ دهد، قطعاً پاسخ خواهیم داد.

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا