آخرین اخباراستانها > قم

نماز جمعه رهبری یک حماسه بی بدیل در تاریخ انقلاب بود



نماز جمعه رهبری یک حماسه بی بدیل در تاریخ انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد آقامیری در دیدار با کادر فرماندهی انتظامی قم که به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: ما خود را قدر دان خدمات ارزشمند شما می‌دانیم.

استاندار قم افزود: شما با جان خود از جامعه و امنیت و آرامش مردم دفاع می‌کنید و شرمنده ایم که توان جبران مادی زحمات شما را نداریم.

وی گفت: ما خوشحالیم بابت وجود چنین نیروی قدرتمند و با اخلاقی و از سردار میرحیدری و همکارانش در نیروی انتظامی قم به عینه درس اخلاق می‌گیریم.

مقام عالی دولت در استان قم ضمن عرض تبریک هفته نیروی انتظامی به نیروهای انتظامی و خانواده‌های صبور آنان تصریح کرد: شادی و تبریک مضاعف داریم بابت ضربه کاری به رژیم پوشالی تا بن دندان مسلح صهیونیستی که دنیا تصور نمی‌کرد چنین سیلی بخورد.

آقامیری تاکید کرد: باور کنیم هر چه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند قطعاً شدنی است و ما باید با جان و دل به فرمان و اوامر ایشان عمل کنیم.

وی گفت: جمهوری اسلامی ثابت کرد گفتار و رفتارش یکی است و هیمنه گنبد پوشالی این رژیم جعلی با همین رفتار قاطعانه به یک باره شکسته شد.

استاندار قم در ادامه گفت: تردیدی نیست بیشترین دغدغه کشور در کنار عملیات و حملات موشکی توسط سپاه را فراجا داشت که مراقبت امنیت کشور و عکس العمل احتمالی توسط نفوذی‌های دشمن در داخل بود.

آقا میری همچنین در این جلسه افزود: فراجا تلاش می‌کند تا بخش مهمی از زوایای امنیت و آرامش کشور تثبیت و فراهم شود و از این جهت وظیفه مهمی بر دوش دارد.

وی گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در روز جمعه شکل گرفتن یک حماسه بی بدیل در تاریخ انقلاب بود و دنیا دید که رهبر معظم و شجاع انقلاب، علاوه بر حضور در مراسم گرامیداشت رهبر حزب‌الله با تمام اقتدار و آرامش در نماز جمعه حاضر شد و از آن سو وزیر امور خارجه شجاع ما هم در بیروت در میان اوج تهدیدات فرود آمد.

آقامیری در پایان تصریح کرد: من کادر انتظامی کشور را سرباز امام زمان می دانم که با جان و دل در راه امنیت و اقتدار و آرامش کشور ایستاده‌اند و هر از چندگاه شهیدی تقدیم انقلاب می‌کنند.



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا