آخرین اخباراستانها > همدان

سید حسن نصرالله یک مکتب و راه است.



سید حسن نصرالله یک مکتب و راه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته بیاناتی داشتند که باید آن‌ها را به عنوان وظیفه شرعی گوش بدهیم و عمل کنیم.

وی اظهار داشت: ایشان در این بیانات افزودند؛ یکی از اقدامات مسلمانان ایجاد امت واحده است که باید به این وحدت توجه ویژه شود و اگر وحدت باشد دشمن توان این همه جنایت ندارد.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله یک شخص نبود و یک مکتب و راه بود و این راه با قدرت و قوت ادامه دارد و یک سال است دشمنان در حال کشتن مردم مظلوم غزه هستند و نتوانستند حماس را از بین ببرند.

وی ادامه داد: این جنایت‌ها در سایه عدم وحدت برخی کشورهای مسلمان و سکوت مدعیان حقوق بشر اتفاق می‌افتد ولی باید بدانیم مقاومت در نهایت پیروز است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: این سازمان‌های مدعی حقوق بشر ابزار دست قدرت‌های استکبار هستند و خاصیت خودشان را در مقابل جنایتکاران صهیونیستی از دست داده‌ اند و عملاً در اختیار آنها هستند.

وی بیان کرد: امروز مقاومت با صلابت و آماده است و ضربات زیادی به صهیونیست‌ها وارد کرده است و این نبرد با پیروزی نهایی مظلومان خاتمه می‌یابد.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به ایراد آخرین خطبه به عنوان امام جمعه نهاوند اظهار داشت: در این ۴۳ سال حدود پنج هزار خطبه خواندم و من را ببخشید و از حضور مردم نهاوند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: به عنوان سرباز ولایت افتخار می‌کنم که در طول این چهار دهه در سنگر نماز جمعه در خدمت مردم بودم و از حجت الاسلام محمدی امام جمعه جدید نهاوند هم تشکر می‌کنم و برای وی عنوان امام جمعه جدید نهاوند آرزوی موفقیت دارم.

امام جمعه نهاوند گفت: از همه مردم نهاوند درخواست دارم در نماز جمعه حضور فعال داشته باشند و من خودم هم هر وقت در نهاوند باشم حتماً در نماز جمعه شرکت می‌کنم.

وی افزود: از فرمانداران، مسئولان ادارات و نهادها، ستاد نماز جمعه به خاطر هنراهی و مکم به برقراری نماز جمعه در طول این سال‌ها تشکر می‌کنم و مخصوصاً از مردم انقلابی نهاوند قدردانی می‌کنم.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: یاد همه شهدای گرانقدر نهاوند را گرامی می‌دارم و در طول این سال‌ها با این عزیزان و خانواده انقلابی و ایثارگران و مردم مأنوس هستم و به دلیل علاقه به مردم نهاوند در این شهرستان به عنوان یک طلبه خدمت خواهم کرد.

وی عنوان کرد: خواهش می‌کنم به حاشیه‌ها توجه نشود و به اصل نماز جمعه به عنوان مرکزی که باید سیاست‌های ولایت گفته شود توجه کنیم و امام جمعه جدید هم سرباز ولایت است و نماز جمعه را تقویت بکنیم.



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا