آخرین اخباراستانها > قم

وحدت مسلمانان و اطاعت از ولایت فقیه بیش از پیش ضرورت دارد



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدهاشم الحیدری شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله که از سوی آیت الله محسن اراکی برگزار شد، اظهار کرد: شهید سیدحسن نصرالله همواره محو در ولایت فقیه و پیرو منویات مقام معظم رهبری بود و همواره از ولایت دفاع می‌کرد.

دبیرکل جنبش عهدالله عراق بیان کرد: تمثال فراغ شهید سیدحسن نصرالله از مقام معظم رهبری تمثیل فراغ حضرت یوسف (ع) از حضرت یعقوب (س) بود.

وی ابراز کرد: شهید سیدحسن نصرالله ذوب و غرق ولایت فقیه بود و در سخت‌ترین شرایط در وسط بیروت آن هم شب عاشورا جلوی دیدگان عالم با مقام معظم رهبری بیعت می‌کرد و این امر نیز می‌بایست در جمهوری اسلامی و کشورهای اسلامی رواج پیدا کند.

حجت الاسلام الحیدری تصریح کرد: هیچ امری بالاتر از ولایت نیست و شهید نصرالله ولایت فقیه رأس خود قرار می‌داد و همیشه در صحنه‌های نبرد با پرچم ولایت ایستادگی می‌کرد.

دبیرکل جنبش عهدالله عراق عنوان کرد: سید مقاومت سرباز، عاشق و فانی در ولایت بود و اعتقاد داشت که با تکیه بر ولایت امیرالمومنین (ع) می‌توان بر مشکلات غلبه پیدا کرد.

وی یادآور شد: شهید سین حسن نصرالله در تمام کارزارها از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی دفاع می‌کرد و این امر را اوجب واجبات می‌دانست.

حجت الاسلام الحیدری اذعان کرد: دشمن امروز ولایت فقیه و دین اسلام را هدف قرار گرفته است و در حال حاضر وحدت مسلمانان و اطاعت از ولایت فقیه بیش از پیش احساس می‌شود.

دبیرکل جنبش عهدالله عراق بیان کرد: جمهوری اسلامی به گفته سیدحسن نصرالله محور و خیمه گاه مقاومت است و اگر این علم بر زمین بی افتد، جبهه مقاومت ضربه خواهد خورد.

وی گفت: در روز قیامت برای کربلا و عاشورا بازخواست نمی‌شویم، در آن روز برای ایستادگی پای ولایت و مسائل امروز بازخواست خواهیم شد.

حجت الاسلام الحیدری اظهار کرد: امام خمینی (ره) با پشتیبانی مردم ایران ولایت فقیه را از قوه به فعل و از کتاب به حاکمیت و تأسیس جمهوری اسلامی رساند.

دبیرکل جنبش عهدالله عراق ابراز کرد: امروز در یک جنگ نابرابر قرار دادیم و تمام جبهه کفر مقابل تمام اسلام ایستاده است و این دشمن با جنگ و عملیات روانی ولایت و اسلام را نشانه رفته است.

وی گفت: همه وظیفه داریم تا از ولایت و جمهوری اسلامی دفاع کنیم و پای منویات مقام معظم رهبری بایستیم، همانطور که شهید سیدحسن نصرالله و کل حزب الله لبنان دنبال این منویات بودند.

حجت الاسلام الحیدری خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد تا بین جمهوری اسلامی و دیگر کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت جدایی بی اندازد و این را بدانید که جدایی این دو امکان ناپذیر است.



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا