آخرین اخبارجامعه > انتظامی

تمدید مهلت معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی



به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت یک هفته‌ای دریافت معافیت تحصیلی و ثبت نام در دانشگاه‌ها برای مشمولان خبر داد.

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه این نهاد اعلام کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده توسط سازمان وظیفه عمومی با وزارتخانه‌های علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، به مشمولانی که در ثبت نام و اخذ معافیت تحصیلی با مشکل مواجه شده‌اند یک هفته مهلت داده شد تا بتوانند نسبت به ثبت نام و دریافت معافیت تحصیلی و ارائه به دانشگاه‌ها اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: مشمولان متقاضی می‌توانند تا تاریخ ۱۴۰۳/۸/۳ نسبت به انجام مراحل ثبت نام و اخذ معافیت تحصیلی دانشجویی از طریق سامانه اینترنتی «سخا» یا مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ اقدام و مقرر شده است دانشگاه‌ها نیز برای ثبت نام همکاری لازم را به عمل آورند.

سازمان وظیفه عمومی فراجا تاکید کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا