آخرین اخبارسیاسی > دفاعی - امنيتی

تسلیت امرای ارتش در پی شهادت رزمندگان پدافند هوایی



تسلیت امرای ارتش در پی شهادت رزمندگان پدافند هوایی

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ خلبان واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش،امیر سرتیپ رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و حجت الاسلام محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیام های جداگانه‌ای شهادت چهار تن از رزمندگان ارتش را تسلیت گفتند.

متن پیام امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش به این شرح است:

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدواللّه عَلیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَه و مِنهُم مَن یَنتَظرو ما بدّلوا تَبدیلا»
همرزم ارجمندم امیر سرتیپ ستاد علیرضا صباحی فرد
فرمانده محترم نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛
رشادت مثال‌زدنی و ایستادگی مردانۀ فرزندان ملت در پدافند هوایی در برابر تعدّی رژیم جعلی صهیونیستی، یاد و خاطره اسطوره‌های مقاومت در هشت فصلِ بهشت آگین و شهادت نشان این سرزمین در دفاع مقدس و خاطرات سد خلل‌ناپذیر پدافند به‌ویژه در عملیات‌های والفجر و شهادت‌طلبی شهدای غیرتمند سوباشی را زنده ساخت.
ملت بزرگ ایران، قدر امنیت بومی پایدار خود را می‌داند و شکوه حماسه خلق شده در برابر تعدّی اخیر دشمن را ارج می‌نهد.
بی‌شک شهادت هم‌رزمانمان در دفاع از سرزمین مادری، در عزم فرزندان غیور ایران در نیروهای مسلح که شهیدانه زیستن را در مکتب عاشورا مشق کرده و ستم‌ستیزی را از سقای آب و ادب حضرت قمر بنی هاشم آموخته‌اند، خللی ایجاد نکرده بلکه پیمانی جدید بر پیمان گذشته‌شان با شهیدان گلگون کفن برای استمرار راه آن سروهای رشید و اصل خورشید افزوده است.
اینجانب با نثار درود به ارواح مطهر شهدای نیروی پدافند هوایی از درگاه خداوند متعال برای خانواده‌های سربلند ایشان صبر و برای جنابعالی و همرزمان دلاورتان توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم.

در پیام امیر سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشورنیز آمده است :

«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون»
شهادت هنر مردان‌ خداست و دلاورمردان پدافند هوایی که در سنگر آبرو و شرف و دفاع از آسمان میهن اسلامی،  با انجام‌ وظیفه سربازی خود سر از پا نمی‌شناسند ، همواره آماده نثار جان خود در راه دین و حفظ امنیت و آرامش ملت قهرمان کشور عزیزمان می‌باشند.
اطمینان دارم شهادت چهار تن از عزیزانمان در مقابله با تهاجم هوایی رژیم جنایتکار صهیونیستی، عزم و اراده دلاورمردان پدافند هوایی  در دفاع از حریم هوایی کشورمان را دوچندان نموده‌  و همرزمان شجاع، مؤمن و متعهد در یگان‌های پدافند هوایی سراسر کشور،  به برکت خون پاک شهیدان  و در ادامه این مسیر نورانی ، با اقتدار و آمادگی کامل‌،  در انجام مأموریت خطیر خود مجاهدانه کوشا خواهند بود.
اینجانب شهادت همسنگران عزیزم شهیدان حمزه جهاندیده ، محمد مهدی شاهرخی‌فر ،سجاد  منصوری و مهدی نقوی را به فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) ،  ملت قهرمان ایران ، خانواده معظم شهیدان و فرماندهان و   همرزمان پدافند هوایی خود  تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوندمتعال برای خانواده های معظم شهدا صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

همچنین در پیام امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، به مناسبت شهادت چهار تن از کارکنان غیور نیروی پدافند هوایی ارتش در تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورمان  تصریح شده است:
«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدواللّه عَلیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَه و مِنهُم مَن یَنتَظرو ما بدّلوا تَبدیلا»
همرزم ارجمندم امیر سرتیپ ستاد علیرضا صباحی فرد
فرمانده محترم نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛
شهادت چهار تن از سلحشوران نیروی پدافند هوایی در حمله بزدلانه رژیم غاصب صهیونیستی به ایران اسلامی زمینه‌ مجازاتی سخت را برای آنان فراهم ساخت، چرا ما ملت شهادت هستیم و شهادت برای یکایک ما نشان عاقبت‌بخیری و افتخار است و این اقدامات همواره عزم ما را جزم‌تر و ما را بیش از پیش با یکدیگر متحد می‌کند.
پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیداری و هوشیاری شبانه‌روزی خود در مقابله با تجاوز مذبوحانه‌ی جنگنده‌های رژیم منحوس صهیونیستی جانانه مقابله کرده و از حریم آسمان جمهوری اسلامی ایران محافظت کردند.
برابر اوامر مصرحه فرماندهی معظم کل قوا ، پدافند هوایی در خط مقدم دفاع از آبرو، حیثیت و تمامیت نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد. چنانکه امروزه با اتکاء به تولیدات داخلی و بومی و با حضور جوانان سلحشور، با دانش، غیرتمند و خلق تاکتیک‌های نوین دفاع هوایی، موجبات فراگیر شدن آوازه قدرت دفاعی کشور در طراز قدرت‌های جهانی شده است.
اینجانب شهادت شهدای قدس نیروی پدافند هوایی ارتش را به فرماندهی معظم کل قوا ، ملت شریف و شهیدپرور ایران، خانواده معظم شهیدان، فرماندهان و کارکنان سلحشور پدافند هوایی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای این شهدای والا مقام علو درجات، برای خانواده‌های سربلند ایشان اجر و صبر و برای همرزمان دلاورتان نصرت و پیروزی مسئلت می‌نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز در پیامی شهادت چهار تن از شهدای پدافند هوایی  را تسلیت گفت که متن پیام وی بدین شرح است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ﴿آل عمران۱۶۹﴾
شهادت رزمندگان غیور و مقتدر نیروی پدافند هوایی ارتش، شهیدان سرگرد منصوری، سرگرد جهاندیده، استوار یکم شاهرخی‎فر و استواریکم نقوی در دفاع از کیان اسلامی و ایستادگی در برابر رژیم منحوس صهیونیستی، برگ زرینی در دفتر افتخارات مجموعه ارتش انقلابی و متدین کشورمان به ویژه نیروی قدرتمند پدافند هوایی را به ثبت رساندند.
ارتش همانند ادوار گذشته فدایی ملت و ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی بوده و امروز با فداکاری جانانه در برابر رژیم اشغالگر و کودک‌کش اسرائیل ایستادگی کرد تا خدشه‌ای به امنیت هموطنانمان وارد نشود.
شهادت این عزیزان را به همرزمان جان برکف و پرصلابت پدافندی و خانواده مجاهد پرورشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و رجاء واثق دارم برابر وعده الهی پیروزی نهایی از آن مجاهدان راه خداوند متعال و خانواد های صبور آنان خواهد بود ان شاءالله

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا